Iedere donderdagavond superchat!!!

Gestart door Parkieten-Freak, april 16, 2009, 00:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kleintjes

Citaat van: Caradow op september 03, 2009, 21:58:06
tis echt een superchat...

Arme schat..

Je hebt wel nog even n berg knuffels kussies en de hele ratteplan meegekregen, net als Marit :D

Nog even lekker nagebabbeld met ons Nikske en uiteindelijk ook weer vertrokken.. helaas morgen weer doosjes vouwen >< BLEGH!! hahaha
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Ik had jammer genoeg echt geen tijd vandaag.  :(


Kleintjes

Tja, Mar had al naar je gevraagd Anneke (aja, ook Mar kwam nog even binnen vliegen coor n koppie thee of wat ook lol).

Voor iedereen die dit nu nog leest (11:30 in de late avond) Slaap lekker!!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sanne

Ja ik kwam net nog binnen op de chat... maar iedereen is al naar bed :( (hey dat rijmt! :D)

Groetjes en weltrusten ;)

Chicowen

Ja het was nog eventjes gezellig. Ik werd eerst nog voor jou aangezien Anneke. ;) hihihi

Volgende week weer. :)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Kleintjes

Citaat van: Chicowen op september 04, 2009, 08:03:03
Ja het was nog eventjes gezellig. Ik werd eerst nog voor jou aangezien Anneke. ;) hihihi

Volgende week weer. :)

Tja.. hetgeen wat je zei als undercover Gast zijnde zette me aan 't denken en ik kwam tot de voor mij 'logische' reactie hihihi. Ik kan veel onthouden maar ook niet alles hoor!! Whahahahaaaaa!

Groetjes!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Citaat van: Chicowen op september 04, 2009, 08:03:03
Ja het was nog eventjes gezellig. Ik werd eerst nog voor jou aangezien Anneke. ;) hihihi

Volgende week weer. :)

lol!
Volgende week ben ik van de partij. Deze week had (en heb) ik het zo druk dat het er volledig bij ingeschoten is.
Komt goed allemaal!


Parkieten-Freak

Nou, ik ben er klaar voor hoor!  :)
Over een klein uurtje ben ik er, gauw even de accu van de laptop opladen! 


Parkieten-Freak

Ehm...we hebben de Paus en een Heilige op bezoek. :o

Komt u maar!  :)
Biechten kan in de chatroom. denk ik. ???


Chicowen

Jeetje, geen late avond chat? Heel veel vroeger dan dit kan ik niet komen hoor! ;) :P
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Piknikki

Ik ben 't weer vergeten! Ik zat mijn mijn nieuwe gadget te spelen! :(

Wouter

Ik heb eerst tot half vijf school, vijf uur thuis, snel eten, dan omkleden en naar voetbaltrainig. Half negen terug, douchen en dan ook nog eens coldplay die voor me huis optreed waar ik graag heen wou. En aan het einde het vuurwerk en de limousine kijken en dan naar bed. En tussendoor ben ik helemaal vergeten dat de superchat bezig was. Ik heb het op donderdag vaak erg druk... ik hoop dat volgende week beter uitkomt.

Gr. Wouter

Mars

He, balen joh, dat je naar Coldplay toe moest ;)

Ik ben het gewoon weer helemaal vergeten!
Volgende week, nieuwe week, nieuwe kansen!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Het was niet zo heel laat geworden want de paus wilde nog wat TV kijken en de Schijnheilige ging slapen.
Wel jammer dat jullie er niet waren hoor!


Wouter

Citaat van: Mars op september 11, 2009, 19:57:07
He, balen joh, dat je naar Coldplay toe moest ;)

Ik ben het gewoon weer helemaal vergeten!
Volgende week, nieuwe week, nieuwe kansen!

Haha, nou zo was het nou ook weer niet bedoeld ::)

Kleintjes

Volgens mij hebben we heel wat gemist.. de Paus, de Schijnheilige..?? Wie waren dat dan wel niet?

Achja..hopelijk ben ik er komende week wel bij, als mijn geheugen niet faalt :S
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sanne

't is weer donderdag! ;D

Dus voor de mensen die 'n beetje vergeetachtig zijn: d'r mag vanavond gechat worden ;)

Groetjes,
Sanne

Kleintjes

Tjonge.. is stil daar aan de overkant zeg
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Caradow


Mars

Truste meiden (en enkele heer), ik sla al weer over.
Ik ben bang dat het oktober wordt, voor ik weer eens chattijd heb ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..