IN de bijkeuken!

Gestart door SjempieJ, april 05, 2009, 19:44:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SjempieJ

Mijn parkieten staan in de bijkeuken en af en toe staat de deur dan open naar de achtertuin maar natuurlijk zit de kooi dan wel dicht hoor!!! Daar letten we heel goed op of we verplaatsen  hem even naar boven maar mijn vraag was: Als je buiten aan het BBQ'en bent en de deur staat dan ook open want in de bijkeuken staat ook de vriezer met onze spullen voor de BBQ maar de BBQ Geeft ook rook af en als de wind nou net verkeerd staat en de rook naar binnen waait  is dat dan ook giftig??  :oMoeten we dan maar gewoon de deur dicht doen of maakt het niet uit??? :(
Help me!!!
ALVAST BEDANKT XXXX ;D

Chicowen

Ja die rook is zeker giftig! Dus sowieso de deur dicht doen als jullie BBQen, maar ik zou zelf denk ik ze zelfs ergens anders neerzetten, aangezien er toch wat rook mee komt als je even wat in de bijkeuken moet pakken.

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

SjempieJ

HEEEL ERG BEDANKT!!!!! ;D

Jullie helpen echt met dit forum daar ben ik heel erg blij om!!! ::)


XXXX BEDANKT

Marcus

Mag ik vragen waarom de vogels bijvoorbeeld niet in de huiskamer staan?

SjempieJ

Noueeuh.....Mijn moeder wil dit absoluut niet en dan staan de parkieten gezellig bij de andere dieren in de bijkeuken zoals bij mijn konijn want ik heb mijn konijn in de winter gekocht dus die kon nog niet gelijk naar buiten maar in de zomer hitte mag ze wel naar buiten. ik heb wel gelezen dat ze goed met konijnen konden opschieten maar of dit waar is weet ik niet...maar dan staan ze wel gezllig of niet?? ik vind het ook jammer maar mijn moeder wiol het gewooon niet hebben dat ze in de huiskamer komen maar ik kan wel zeuren ! :D
Whahahah ik zal kijken wat ik kan doen anders Oke?? maarja dat is de reden dat ze niet in de huiskamer mogen....
XXXXXHopelijk is het wel goed!  :-\

Sara

Je parkieten vestigen in de bijkeuken is gewoon niet gezond.
Parkieten kunnen ook niet goed met konijnen opschieten, dat heb je verkeerd gelezen, want dit kan echt fout gaan.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

SjempieJ

#6
Ehm asl ik vragen mag ::) Waarom is het niet gezond in de bijkeuken??
het is maar een vraag hoor :)


Nou wij noemen het de bijkeuken maar er zit bijna geen verschil tussen de woonkamer.
Maarja ik zal even naar jullie reacties luisteren voor meer Informatie  ;D

XXX

Berichtjes samengevoegd. Gr. Ingrid

Sara

Zoals eerder gezegd zijn keukendampen heel erg ongezond (dus ook BBQ-dampen).
Ook vind ik het een risico om je parkietenkooi te plaatsen in een kamer waar iedereen door naar buiten en binnen gaat, het risico is te groot als je parkietjes dan los vliegen dat er iets foutloopt.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Caradow

Daarnaast zal er door het heen en weer lopen veel tocht ontstaan, waar parkietjes ziek van worden..

SjempieJ

Oke bedankt! ;D
Ik heb al gevraagd of ze in mijn eigen kamer mogen staan daar is het ook heel gezellig en daar komen bijna geen mensen behalve ik natuurlijk en er is geen tocht! ;D
En het mag misschien wel!! ;D ;D ;D

XXXXXXX
Ojaa trouwens het mag!!!!!