Problemen???

Gestart door Domi22, maart 31, 2009, 13:48:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Domi22

Heey, ik wil graag 2 parkietjes.
Ik heb al gezocht maar als je een parkietje koopt wat net zijn nest verlaat zeggen ze dat je dan niet zo goed kan zien welk geslacht het is.
Dus als ik 2 parkietjes ga kopen heb ik dus kans dat ik een mannetje en een popje krijg, maar ik vroeg me af of ik dan straks een zwangere parkiet heb :o want ik wil geen nestje omdat ik dan echt niet weet waar ik die kleintjes moet laten :(
En gaan 2 mannetjes die bij elkaar zitten vechten? Want dat is wel zo bij hamsters :P

Groetjes Dominique.. ;D

Nancy.

Hey Dominique.

Welkom op het forum

Je mag twee mannetjes bij elkaar doen, twee vrouwtjes, of een koppeltje. Geen enkel probleem
zolang je maar nooit meer vrouwtjes dan mannetjes hebt ;)

Als je geen broedblok, of andere broedgelegenheid heeft, zal er bij een koppeltje ook geen eitjes komen ;)

Twee mannetjes samen gaan niet vechten, ook dat kan prima.

Meer info daarover kun je hier altijd bij de zoekfunctie terug vinden  ;)

vele groetjes

roha

hoi Dominique,

Welkom op het forum  ;D

De vragen die jij stelt kun je heel gemakkelijk vinden op de site of door de zoekfunctie te gebruiken op het forum.

Zolang jij geen broedgelegenheid (bijv broedblok) is de kans erg klein dat er jonkies komen.
2 mannen gaan heel goed samen, maar ook 2 popjes, alle combi's zijn mogelijk als ze maar met z'n 2tjes gehouden worden.

Veel plezier!!

tegelijk met nacy

Domi22

oke heel erg bedankt :D
maar er bestaan toch van die zakjes waar een parkietje in kan? is dat ook een vorm van een broedplaats?

alvast bedankt  :)

Sonja

#4
Hoi Dominique,

Je bedoelt een sleepy teepy?

Dat zouden ze mogelijk zo kunnen beschouwen, maar het hoeft niet persé.

Groetjes, Sonja.

[verwijderd door de beheerder]

Domi22

Ja die bedoelde ik:P ik kon niet op de naam komen..
Is het verstandiger om er dan geen te nemen? In het geval dat ik een mannetje en een popje krijg?

Doeg x Dominique

Sonja

Hoi Dominique,

Zelf zou ik zoiets niet zo snel kopen.
Maar als jij het leuk vindt voor je parkietjes kun je het gewoon eens proberen.
Als je ziet dat je parkietje er meer dan gewone belangstelling voor heeft kun je het altijd nog weghalen.

Groetjes, Sonja.

Domi22

okeey als ik 2 parkietjes ga kopen zou ik daar goed opletten, want ik vind dat ding wel grappig :P

Allemaal heel erg bedankt voor de info  ;D

roha

Wij hebben ook zo'n slaapzakje, maar deze hangt niet in de kooi, maar in de speelplek van ze.
We hadden een parkietje (popje) die er echt in ging, maar verder niks, maar het kan inderdaad gezien worden als een broedplek.

Ingrid

Dominique, je hebt een pb van mij ontvangen.