ParkietenFreak Webshop deel 2. Maart/april 2009!

Gestart door Caradow, maart 24, 2009, 20:06:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow


Hallo allemaal!

Hierbij bieden we jullie wederom de mogelijkheid om artikelen met ons nieuwe logo te bestellen. En dat is toch hartstikke leuk!
En dat doen we natuurlijk niet om er zelf als team beter van te worden. Alle winst gaat in de pot voor de sponsoractie van het NOP.




Hoe werkt het:

  • Kies 1 of meer artikelen uit onderstaande lijst
  • Download het bijgevoegde bestelformulier en vul deze volledig in. (let op spelling!)
  • Stuur het volledig ingevulde bestelformulier naar caradow@parkietenweb.nl
  • Maak het bedrag over aan Chicowen, haar gegevens staan op het bestelformulier. Vermeld bij je betaling je forumnaam!!!
  • Zorg dat je betaling voor 17 april 2009 binnen is bij Chicowen, pas dan is je bestelling definitief
  • op 18 april 2009 worden alle artikelen besteld bij onze leverancier(s)
  • Op 2 mei, tijdens de meeting, worden de artikelen uitgereikt.*
  • Genoemde prijzen zijn inclusief verzendkosten**
* Alle kleinere artikelen kunnen per post verzonden worden, voor hen die niet naar de meeting komen. De Mok word NIET per post verzonden, dit ivm de hoge verzendkosten en het risico op breken. Ga je niet naar de meeting en wil je TOCH een mok, probeer dan iets te regelen met iemand die wel gaat en in de buurt woont.
** Met uitzondering van de mok, zie boven.

En dan het belangrijkste: Wat hebben we in de aanbieding!

Je kunt nu een keuze maken uit onderstaande artikelen:

De Mok

Je eigen persoonlijke ParkietenFreak Mok, met je eigen naam (of de naam van diegene aan wie je hem kado doet)
prijs: € 10,00
Vergeet niet de naam die op de mok moet komen, duidelijk en zonder spelfouten op het bestelformulier te zetten!

De Sleutelhanger

Al je sleutels bij elkaar met de enige echte ParkietenFreak Sleutelhanger!
prijs: € 5,00

Geprint op duurzaam vinyl – flexibel en kwaliteitsmateriaal

Het Tasje

Het inmiddels bekende ParkietenFreak tasje
prijs: € 7,50


Kalender 2009, nog enkele in de aanbieding.

mogen nu weg voor € 7,50


Voor de tasjes en kalenders geld wees er snel bij, want op=op!

[verwijderd door de beheerder]

Mars

Allemaal een "marcia-mok" bestellen, he! Ik ben dol op kadootjes.

Enne... bestel er meteen twee met je eigen naam. Er zijn mensen onder ons die weten waarom... (ze zijn breekbaar, dus dan heb je een reserve).

:)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Citaat van: Mars op maart 24, 2009, 20:18:45
Enne... bestel er meteen twee met je eigen naam. Er zijn mensen onder ons die weten waarom... (ze zijn breekbaar, dus dan heb je een reserve).

:)

Ik gebruik de mok tenminste intensief... ik weet van een aantal huidige eigenaren waar de mok alleen maar stof staat te vergaren in de kast ;)

Chicowen

Citaat van: Caradow op maart 24, 2009, 20:20:39
Ik gebruik de mok tenminste intensief... ik weet van een aantal huidige eigenaren waar de mok alleen maar stof staat te vergaren in de kast ;)

Die is dan in ieder geval nog niet gebroken, zoals bij sommige van ons. :P
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

Jajaj.. En nu weer ontopic ;)

Bestellen allemaal!!!!!

Mars

Je bedoelt... Ik gebruikte die mok intensief...

En ja, nu weer on topic, maar ik probeer alleen de verkoopcijfers te verdubbelen :)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

verdikkie Mars, je hebt gezegt dat de mok breekbaar is, nu wil niemand hem bestellen!

Kom op mensen! Niemand die een mok of sleutelhanger wil?

Sanne


hillie

Ik heb er wel 2 bestelt bij ons gaan ze niet zo gauw kapot.... ;)

Behalve als ik het oor afbreekt tijdens het afdrogen maar dat zal wel aan de kwaliteit liggen van de mokken. :D

Nancy.

Citaat van: Caradow op maart 24, 2009, 20:20:39
Ik gebruik de mok tenminste intensief... ik weet van een aantal huidige eigenaren waar de mok alleen maar stof staat te vergaren in de kast ;)

Hier word de drinktas (mok) ook met regelmaat gebruikt. Ik gebruik hem op mijn werk.
Een jong meisje van 10 vond hem super leuk en vroeg of ik er zo eentje kon bestellen met haar naam op

En dus bij deze, nu de mogelijkheid er is, heb ik meteen een besteld voor haar, met haar naam op

Vele groetjes

Parkieten-Freak

Mijn mok heeft een ereplaatsje bij de computer, ik gebruik hem niet zo vaak want dat vind ik zonde!  :D
Hij is zo mooi mensen, .......... ;D


Caradow

Wilde jij er ook niet nog een bij bestellen PF? Niet vergeten dan he ;)

Ikzelf heb vandaag de betaling gedaan voor 2 mokken en 2 sleutelhangers!

Piknikki

Oeh, ik zou ook wel zo'n mok willen! :) Maar ik kom niet naar de meeting, dus hopelijk kan ik wat regelen met Maartje - die woont 't dichtst bij mij in de buurt.

Smikkelparkiet

 :D
Jah, hij is wel erg mooi he Pickwicky? Ik zou er wel een heel servies van willen! :)

Caradow