Arno Is Een Engerd!

Gestart door Sara, augustus 21, 2005, 17:51:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sara

Hallo,

Zoals jullie misschien al weten heb ik nog niet zo lang een grasparkietje:Arno.
Maar ik heb opgemerkt dat m'n hondje(een schoothondje van het ras shitzu)
niet zo blij is met de komst van deze nieuwkomer.Mijn hondje (Mickey) duikt telkens weg als Arno in de buurt is en Als Arno naar de gordijn vliegt komt Mickey bij mij aandacht trekken en wenen.Als Arno op mijn vinger zit loopt Mickey weg alsof haar leven er vannaf hangt.Echt een raar stel die 2.Al probeert Arno gewoon met Mickey te spelen en op haar rug te klauteren eens dat hij op haar rug zit begint Mickey te rennen zodat Arno van Mickeys rug moet vliegen.
Ik heb ze al proberen samen te brengen zodat Mickey misschien kan wennen aan Arno,maar Mickey is niet dichter dan een halve meter bij Arno te krijgen.
Kvraag me wel af of Mickey niet gewoon jaloers is op deze nieuwkomer maarjah <_< .In ieder geval het is echt een raar stel samen als je het zo bekijkt :D .
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Sonja

Hoi baasje van Arno,

Het lijkt me het veiligste om hond en parkiet gescheiden van elkaar te houden, voordat er ongelukken gebeuren.
Ik zou ZEKER NIET Arno op de rug van je hondje laten zitten, dat is vragen om ongelukken!
Het lijkt me het beste om Arno te laten vliegen, als je hondje in een andere ruimte is.  ;)

Groetjes, Sonja.

Sara

Oké,
Ik denk ook dat dat het beste is.
Mickey zou Arno nooit iets doen hij heeft veel te veel schrik van Arno.Maar als Arno weer eens rare streken uithaalt zoals op Mickey haar rug vliegen of voor haar gaan staan,hou ik ze toch maar beter van elkaar uit de buurt.

GRoetjes en bedankt voor je reactie ;)
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes