Gezocht: goed tehuis voor valkparkiet (v of m) van ca. 10 jr

Gestart door frances2, maart 09, 2009, 11:42:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

frances2

Hallo allemaal,

Ik ben (namens mijn zus) op zoek naar een goed tehuis voor een valkparkiet (naam: Kikiriki), aangezien mijn zus geen echte vogelliefhebber is. Ze zou het heel erg fijn vinden als er iemand is die meer aandacht aan hem kan en wil geven.

Kikiriki is een 'erfenis' van een stukgelopen relatie. Hij (of zij) komt niet uit de kooi, rustige vogel, zegt alleen 'apekop', is een jaar of 10 en dol op appel, witlof en zacht blazen onder z'n vleugels!

Wie kan en wil deze leuke, gezellige valkparkiet een goed onderdak bieden?

Groetjes, Ellen

Wouter


roha

Ik denk dat het niet zo van belang is waar ze woont. Het gaat om een goed huisje en zal het hoogstwaarschijnlijk niet veel uitmaken hoever de afstand is om te reizen.

Chicowen

Citaat van: roha op maart 10, 2009, 13:51:16
Ik denk dat het niet zo van belang is waar ze woont. Het gaat om een goed huisje en zal het hoogstwaarschijnlijk niet veel uitmaken hoever de afstand is om te reizen.

Als de vogel opgehaald moet worden is het misschien wel handig om te weten of dit een beetje in de buurt is of niet, naar mijn idee wel van belang om te weten. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

frances2

Mijn zus woont in Medemblik (NH, in de buurt van Hoorn), vlakbij mij   :-X  Topografisch haalbaar, Wouter?  ;)
Oja, hij zegt tegenwoordig ook 'weltrusten' als ze gaan slapen!

Grz, Ellen

frances2

Nog niemand geinteresseerd in deze vrolijke snuiter  :( ?

frances2

Wilde even zeggen dat zij inmiddels een prima huisje heeft gevonden, leuk samen met 3 soortgenootjes! Eind goed, al goed  ;D

Parkieten-Freak

Dat is fijn Frances!  ;D
Inderdaad, eind goed, al goed!
Ik zal dit topic sluiten. :)