Herhaalde oproep: Joepie en Trixie zoeken zsm een nieuw thuis

Gestart door Peter62, februari 23, 2009, 19:46:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peter62

Met pijn in mijn hart heb ik besloten om afstand te doen van mijn twee parkietjes. De afgelopen jaren heb ik beiden altijd een heel goede verzorging gegeven. Voldoende aandacht, goede voeding, vrij vliegen in de kamer en een schone kooi. Door persoonlijke problemen merk ik dat deze verzorging steeds moeilijker kan volhouden.

Omdat ik weet dat de leden van dit forum heel betrokken zijn bij hun vogels post ik juist dit bericht op deze plek. Ik hoop dat ze een goed thuis vinden bij iemand die ze voldoende aandacht en zorg kan geven.  Beiden hoeven niet perse bij elkaar te blijven omdat ze zich niet als een koppeltje  gedragen doordat hun karaktertjes verschillend zijn. Wel vind ik belangrijk dat ze weer een nieuw kameraadje krijgen.

Joepie heb ik van jongs af en is behoorlijk tam. Het is een grijsvleugel mannetje van twee jaar, is heel vrolijk, nieuwsgierig en nogal dominant. Trixie is een violet popje van drie jaar, komt oorspronkelijk uit een kleine volière en is een beetje schuchter.   

Ik hoop dat ik voor beiden een nieuw tehuis vind.

Piknikki

Ik ben nog opzoek naar een parkietje, zonder haast.
Mag ik vragen waar je woont? Dat zou ook handig zijn voor anderen die interesse hebben. :)

Peter62

Niemand interesse in mijn vogeltjes?? Ik woon in Zandvoort a/z

Peter62

#3
Herhaalde oproep aan de leden van dit forum.
De situatie is zo langzamerhand onhoudbaar. Ze moeten binnenkort echt de deur uit. Niemand een idee of tip of opvangadres??

Ik heb de titel aangepast, misschien dat er dan meer kans van slagen is. Gr. Ingrid

frances2

Hoi Peter,

Ik heb nog een aanvulling op mijn eerder gestuurde pb-tje. Ik kwam op een andere site een opvangadres tegen voor parkieten. Kijk even op www.kleineparkietenopvang.come2me.nl (contactpersoon = Bianca). Laat me even weten hoe het je pietjes is vergaan!

Ellen

emceeelwee

#5
Hoi Peter,

Heb je al een nieuw huis voor je parkietjes gevonden?

Groetjes, Maartje

Wanneer je interesse hebt kun je via pb contact opnemen. Caradow

Peter62

Na lang zoeken hebben Joepie en Trixie een nieuw tehuis gevonden. Het wel erg rustig nu in huis  :'(