andere kooi

Gestart door alex, februari 22, 2009, 17:24:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex

Hallo,
Bedankt dat je wilt helpen.
Als ik dit jaar me parkietjes dit jaar een nest laat maken moet ik ze dan ik een andere kooi doen.
Want ik moet op de parkietjes van me neef oppassen en die mochten van hem in mij kooi.
Moet ik ze nu in een broedkooi doen weg bij de andere parkietjes of mag het ook gewoon bij de andere 2???

Petr@

Ik moet dit toch even kwijt. De laatste tijd zie ik op het forum dat er nieuwe leden komen met heel veel vragen over broeden over hoe ze het moeten aanpakken.

Mensen lees je eerst heel veel in want dit zijn geen spelletjes.

Ja sorry weet niet of het mag maar de laatste tijd schrik ik hier van.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

alex

#2
Ja ik leest het ook maar ik vroeg het me af want anders koop ik er nog een kooitje bij.

Chicowen

Je moet zeker aan een andere kooi dan. Maar lees je alsjeblieft eerst even zeer goed in over het broeden.

http://www.parkietenfreak.nl/a-broeden.php
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

Alex, nog 1 keer dan:

1 > Jij weet nog steeds veel te weinig van kweken en parkietjes in het algemeen af, om na te denken over een nestje
2 > Ook al vaker benoemd, jou kooi is nu al amper geschikt voor 2 parkietjes, laat staan dat je er nog meer bij zet of er een nestje in laat komen. Zorg nu verdorie eerst eens dat je echt goed voor deze parkietjes bent voor je verder gaat kijken!
3 > een kooiTJE is niet genoeg Alex, je moet een echt grote kooi hebben, wil deze geschikt zijn om een nestje in te beginnen.
4 > de parkieten van je neefje kunnen niet bij jou vogels in de kooi. Je kooi is te klein. Mocht je een echt grote kooi aanschaffen en je bent zo onnadenkend om een nestje te beginnen, ondanks dat jij daar zelf nog helemaaaal niet klaar voor bent, wees dan zo slim om er behalve je eigen koppeltje geen andere parkieten bij te zetten.



Piknikki

Alex, ben je wel eerlijk tegen ons? Ik zit me onderhand af te vragen hoeveel parkietjes je nou precies in die kooi gepropt hebt.
Uit een post op een ander forum ziet het ernaar uit dat je nou vier parkietjes hebt: http://www.parkietenfun.nl/index.php?topic=922.0
Die parkietjes die eigenlijk voor je vriend bedoeld waren? http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=20344.0

En nou ook nog eens de parkietjes van je neef erbij.. ???

Ik ben op z'n zacht gezegd enorm geschrokken.
Ik zal maar even voor mezelf spreken, dat ik je best wil helpen op dit forum, maar dan vraag ik je wel eerlijk te zijn. :-\

Mars

Ik kan me bij Nicky aansluiten. Ik begin het allemaal erg verwarrend en vermoeiend te vinden en krijg de neiging maar niet meer op je te reageren. Je vroeg een paar weken geleden om een nieuwe kans, die heb je gekregen, maar het blijft allemaal wat vreemd... Als je nu eens eerlijk was, misschien helpt dat een beetje.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

alex

ja die waren ook van me vriend maar ik heb er zelf ook 2 nieuwe bij

Marjolein90

#8
In 1 kooi?! Mag ik vragen waarom jij altijd de helft van de vragen ontwijkt? Is dit omdat je niet eerlijk durft te antwoorden of iets anders... Wees nou eens zo vriendelijk om als er iets aan je gevraagd word ook gewoon te antwoorden. En niet van die halve ontwijkende antwoorden. Je kijkt dan ook nog raar op als mensen je dan niet eerlijk vinden ofzo. Maar vind je dat zelf dan niet raar?

Milo-Pixel

#9
Citaat van: alex op februari 24, 2009, 17:57:27
ja die waren ook van me vriend maar ik heb er zelf ook 2 nieuwe bij

Grappig... zeker omdat je in dit topic dezelfde foto gebruikt als hier. Alleen hier als 'het parkietje van je vriend', en daar is het je eigen parkietje.. Ik vraag me heel erg af of je nu echt in die kooi 4 (!!!) parkietjes hebt zitten. Dat kan namelijk echt niet! En dat hebben we je ook gezegd.

Ik geloof niets meer van wat jij zegt en beweerd. Je draait om vragen heen, en je slaat alle adviezen in de wind.. Ik vraag me af waarom je nog dingen vraagt als je toch niets met het antwoord doet  ::)