36, 37, 38, 39, 40,...

Gestart door Dick uit Aruba, augustus 21, 2005, 07:47:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dick uit Aruba

Nu had ik onderlaatst met geraffineerde toverkunsten mijn vrouw zover gekregen dat manlief 10 zebravinkjes mocht aanschaffen.  :closedeyes: Dit kostte enige overtuigingskracht omdat er een belangrijke verandering moest plaatsvinden in de opbouw van onze huiskamer.  :rolleyes: Goed, de 10 vinkjes (allen heten Piet) staan er inmiddels al een paar weken.

Nu, de plaats waar ze staan gaf de gelegenheid om er nog een aardige kooi naast te plaatsen. Na een Surinaams etentje met het vrouwtje, ben ik met haar naar een kweker gegaan om "zomaar even te gaan kijken". :whistle: Deze kweker had onder anderen een heleboel echt mooie en vooral lieve rijstvogeltjes. Onder de indruk van hun uitstekende conditie en pracht, kon ik het toch niet laten om...  :rolleyes:

Tja, jullie snappen het zeker al? Zondagmiddag gaan we, afhankelijk van de prijs 6 tot 10 rijstvogeltjes aanschaffen. De kooi staat er al! Ze worden dan directe buren van de zebravinkjes maar hebben ieder hun eigen kooi.

Hier is dan, lieve forumleden, de grens bereikt, ons dierentuintje is dan vol. (Echt waar!)  :whistle:

Ik hou jullie op de hoogte als er foto's zijn.

:P

Jorijn

Fijn dat alles goed gaat met de zebravinkjes (piet en piet en enz...) :P

Ik weet zeker dat deze vogels een goed tehuis bij jou zullen vinden ;)

We wachten allen met smart op nieuwe foto's! ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ingrid

Ach Dick, je zegt wel dat het dierentuintje vol is ;). Maar het zal me niets verbazen als we je eeerdaags horen over een verbouwing aan je huis: een uitbouw ofzo.
Er komen vast nog wel meer vogeltjes :lol:.
Alle gekheid op een stokje: veel plezier met jouw beestenbende!


Groetjes, Ingrid

Safrena

Hey Dick

hihi Leuk dat alles goed gaat met je parkietjes en zebravinkjes en binnenkort ook rijstvogeltjes

In zo een goede thuis kan dat ook niet anders he  ;)

Veel plezier met al je vogeltjes

vele groetjes

Sonja

Hoi Dick,

Nog meer vogeltjes erbij? :blink:
Ze zullen het ongetwijfeld hartstikke goed krijgen, bij jou, net als alle overige vogels! :)
Rijstvogeltjes vind ik trouwens hele leuke vogels om te zien.
Mozambique-sijsjes zijn trouwens ook wel heeeeel leuk, hoor. Niet luidruchtig, en het mannetje kan nog mooi zingen ook!
Maar nee......laat ik je niet op gedachten brengen..... :P

Heel veel plezier met al je mooie vogels! ;)

Groetjes, Sonja.

Dick uit Aruba

Het zijn er dan uiteindelijk 8 geworden.

Hier een paar foto's: Mijn andere vogels

Voor de gemotiveerde onder ons: De rijstvogel

jessay

heyy wel handig dat je alleen mannetjes zebra vinkjes hebt want die kweken echt lekker door.
Ik heb deze vroeger altijd gehad. Het zijn leuke vogeltjes.
Rijstvogeltjes kunnen ook leuk samen met andere tropen hoor.

Maar dick succes met je vogeltuin (ipv dierentuin)

gr jessica

Parkieten-Freak

Mooie foto's en hele mooie vogels Dick!
Wat zal het bij jou een gezellige boel zijn met al die kwetteraars! :D
Je kunt zo langzamerhand wel een vogelpark openen! :P


Dick uit Aruba

Citeer...
Je kunt zo langzamerhand wel een vogelpark openen! :P

Hmmm...daar zeg je wat.
Ik ga even niet in details, maar afhankelijk van de uitkomst van de komende verkiezingen in September, kan ik altijd een gooi doen naar een "vogelpark".


Caradow

#9
Citeer
Hier is dan, lieve forumleden, de grens bereikt, ons dierentuintje is dan vol. (Echt waar!)  :whistle:

[snapback]11511[/snapback]

Heer Dick van Aruba... Hierbij wil ik u mededelen dat u geloofwaardigheid is gezakt tot onder NUL met betrekking tot dit onderwerp  :P  :P  :P

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten Dick  :D  :lol:


Edit:
Ben ik nu toch door de mand gevallen?

Dick.
 :D

jessay

#10
CiteerHeer Dick van Aruba... Hierbij wil ik u mededelen dat u geloofwaardigheid is gezakt tot onder NUL met betrekking tot dit onderwerp

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten Dick
Edit:
Ben ik nu toch door de mand gevallen?

Dick.
  :D
[snapback]11806[/snapback]

Ik beloof het mezelf ook altijd weer trouw. De 12de was echt de laatse :)
maar ja daar dacht nummer 13 anders over
:rolleyes:
Heheh de teller staat nu dus op 13 volwassen vogels ......... en een wurmpje :) en nig 6 eitjes ........... lalalala.

Ik begrijp je helemaal hoor dick.

Dit was echt de laaste Stand na van daar 9,5 parkieten, 1 valkparkiet en 3 aga's
Ik moet bij jouw op de site maar eens mijn parkieten bestand up-daten dick :)

Carla

Opnieuw een heel mooie aanwinst Dick !!
Veel geluk met al je nieuwe bewoners. Ik betrap er mezelf ook op om steeds te staan 'verwateren' voor een kooi met mooie vogels en vele malen moet ik mezelf bedwingen om er een mee te nemen naar huis.