Ik kreeg zo een lief bericht van Nancy op mijn hyves

Gestart door Maur@, februari 14, 2009, 00:04:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

Ik wil toch even aan jullie vertellen dat het "redelijk"" goed gaat met mij. Ik mis de vogels heel erg, nog steeds. Niet de rotzooi, die mis ik niet. De gezelligheid mis ik nog steeds. Vooral Baby en Due mis ik heel erg. Baby, mijn tamste, mijn oudste en Due mijn eigen kweek. Ik ben nooit meer wezen kijken bij de vogelopvang, ik kon het niet opbrengen. Weet zeker dat ik ze mee terug had genomen dan als de mogelijkheid er geweest was. Wat ik gewoon weet is dat ze een geweldige grote voliere daar hebben en een goed leven met  heel veel andere vleugelvrienden. Ik werk nog steeds bij de Gamma en heb het zo ontzettend naar mijn zin, nog steeds. Ben heel veel aan het leren. We moeten in 12 vakken examen doen. 4 vakken heb ik inmiddels gehad, met hele goede cijfers. Maar leren is best moeilijk op mijn leeftijd. hahahahahahahaha ben vorig jaar ook 50 geworden. Ik werk altijd op donderdagavond. Zal proberen een keer op de chat te komen na het werk en even met jullie allemaal kletsen. Even bijpraten. Hompeltje zijn graf bestaat nog steeds en Charly haar/zijn graf.  Zal altijd een vraagteken blijven wat Charly uiteindelijk is geweest. Eigenlijk moet de voortuin opgehoogd en veranderd worden, maar ik wil hun graf niet verstoren. Dus dat stel ik lekker nog even uit. Arie de aanvliegnarie, ik weet niet of ik het ooit al verteld heb is ongeveer 6 maanden na mijn vader overleden en we hebben hem bij mijn vader begraven. Mijn vader en inmiddels ook mijn broer hebben een hele mooi grafmonument gekregen. Arie is herbegraven bij mijn vader en de nieuwe vogel van mijn moeder, die helaas na een jaar overleed is begraven bij mijn broer. Daphne onze dochter is inmiddels sinds oktober vorig jaar de deur uit en heeft een Mischa monster aangeschaft. Even uitleg. Mischa monster is een kitten die ze bij het dierenasiel heeft opgehaald, gevonden nest van een wilde kat. Kwam bij haar in huis als kitten van een week of 7, is inmiddels een half jaar. Is zo nu en dan hier een paar dagen en heeft geen opvoeding gehad van een mams of broertjes/zusjes. Is wel lachen hoor. Zo wild als een kitten en dan moet jij zien te winnen van haar en haar de baas zijn. We winnen terrein bij haar. Ze is lief maar een MONSTER zo nu en dan.

Ivory haar urn is nog steeds mijn "troostpaal" hier. Als ik het moeilijk heb gaat er nog steeds een kaars aan in HAAR urn. Ivory haar foto heb ik van de week van de koelkast gehaald. Ze is nu twee jaar dood. Ik vond dat het nu tijd was haar foto van de koelkast te halen. Ze staat nog steeds op mijn telefoon. Die zal ik nooit verwijderen.

Nou, jullie zijn een beetje op de hoogte van "alles".

Dank je wel Nancy, het deed me, vooral vanavond,  goed jouw bericht op mijn hyves te krijgen. Je bent een engeltje in de hemel die mij een berichtje gaf.

Liefs Maur@


Parkieten-Freak

Fijn dat alles goed met je gaat Maur@ en ik kan me heel goed voorstellen dat je je vogeltjes erg mist.
Kom maar eens gauw een keertje bijpraten in de chatroom, deze is elke donderdagavond geopend en goed bezet!  ;)
Veel groetjes en wellicht tot gauw!


Chicowen

Hee Maur@,

Fijn om te horen dat het goed met je gaat! Kom snel een keertje langs in de chatroom, gezellig even bijkletsen. ;)

Liefs,
Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Hoi Maura,

Wat leuk wat van je te horen en fijn dat het 'redelijk' goed gaat met je. Je hebt ook zoveel meegemaakt achterelkaar, dat mag nu ook wel een keertje!! :)