Afscheid nemen... Of toch niet?

Gestart door Mars, februari 13, 2009, 16:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Mars

@ Moppers

De zalf die ik mee heb gekregen is cavasan. Oorspronkelijk een oogzalf, maar deze werkt dus asl het goed is, ontstekingsremmend.
Als pijnstiller heb ik carprofen drops meegekregen.

Verder gewoon afwachten.. en hopen. Het gaat redelijk met haar, ze is redelijk actief en heeft regelmatig momenten dat je niets aan haar merkt.
Dat is dus prima, maar de verstopping moet wel weg, anders loopt het alsnog fout af.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Nou, ik hoop dat de verstopping nu snel weggaat, ook ik duim nog steeds door!!

Jippie

Pfff, wat een verhaal... Ik hoop echt voor je dat Layla helemaal opknapt!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Piknikki

Veel beterschap voor je kleine lieverd. Ze is een heel sterk meisje!
Je zorgt ongelofelijk goed voor haar, Mars, ze had zich vast geen beter baasje kunnen wensen. :)

Mars

Vanochtend hing er een klont ontlasting voor de cloaca (beetje slingerend) en een beetje erin, maar verder leek er niets in de zitten. Ik had niet echt de tijd om op onderzoek uit te gaan, maar dat heeft twee mogelijkheden: de ontlasting valt eindelijk zelf, of er is iets aan de hand. Aangezien ik haar gisteravond goed heb zien eten en ze ook wel redelijk actief was vanochtend heb ik stiekem de hoop dat het werkt...

Zoals ik zeg: niet te vroeg juichen, maar denk dat het werkt! Dus al jullie duimwerk werkt!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

Dat klinkt goed marsje... we blijven duimen, maar het lijkt de goede kant op te gaan.

Liefs,
mar
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Wouter

Klinkt goed! Ik hoop dat Layla er weer helemaal bovenop komt, maar de vooruitzichten zijn goed!  ;D

Mars

Hey mensen,
Er verandert niet echt veel. De verstopping is iets minder hard, maar toch blijft de ontlasting nog steeds (grotendeels) in Layla's lijfje. Het laat wel gemakkelijker los: ik duw het er zo gemakkelijker uit en een deel weet ze er ook zelf al wat uit te krijgen (maar blijft hangen).
Voor wie wel eens een broedend popje heeft gehad: haar ontlasting ziet er nu uit als 1 groot plak 'opgespaarde' ontlasting. Een deel is wit en een deel is pellets bruin, misschien zelfs wel niet goed verteerde pellets.

Verder is Layla redelijk actief: ze poetst zichzelf en gaat ook wel wat op onderzoek uit. Ze zit wel vreselijk te wipstaarten..

Nou ja, afwachten maar.. We blijven hopen, maar het wordt wel steeds een beetje minder, want zo gaat het niet de goede kant op (of ik ben te ongeduldig).
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

We blijven duimen, we blijven hopen. Ze wil in ieder geval en hopelijk gaat de wil uiteindelijk overheersen. ;)
Hopen dat het toch gaat aanslaan, we blijven afwachten.

Liefs,
mar
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Wouter

Oh, Marcia, ik hoop het zó voor je. Ik blijf voor je duimen. Je mag Layla na alles wat je voor haar gedaan hebt nu niet verliezen.

Caradow

Geduld meid..

de plaats van de ontsteking is er natuurlijk een waar nogal wat verkeer langs komt. Daardoor zal het langer duren eer het geneest en daarom moet je de AB ook nog 2 weken geven (nu nog anderhalf ;))

Ik heb nog steeds goede hoop! :)

liesanne

Marcia, ik en Liesanne duimen ook voor je. Onze Parka is ook nog steeds ziek. Knoop in je maag geeft dat. We denken aan je.

Liesanne en Daphne.

Mars

Layla's ontlasting is nog steeds niet goed, maar verlaat nu wel haar lijfje. Het komt er nog steeds in grote klonten uit en het ziet er wat pellets achtig uit. Daarom heb ik ze gister zaadjes laten eten om te kijken of ook de zaadjes er onverteerd uitkwamen, maar dat is gelukkig niet zo.

Ze is wel redelijk fit, maar eet erg veel. Verder weet ik niet zo goed wat ik er mee moet.. ik denk dat ik morgen even met de VA overleg.

Bedankt voor alle duimpjes! Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel

Het is in ieder geval fijn dat de ontlasting nu vanzelf komt, ookal zijn het nog steeds van die grote klonten.. Hopen dat dit doorzet, en ze snel weer normale ontlasting heeft. Maar er zit dus wel een stijgende lijn in!
Het is logisch dat je niet zo goed weet wat je ermee moet.. Maar je doet het hardstikke goed :)

Ik duim nog steeds voor jullie!

Liefs,
Marit

Idske

Ik ben een tijd niet geweest, sorry voor mijn late reactie. :'(

Veel sterkte en succes gewenst met Layla! Hoe is het met haar nu? Hopelijk word ze beter en ik zal duimen!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Marjolein90

Zeker vooruitgang! Blijf voor dr duimen  ;)...

***anita***

Meid...
we duimen voor jou en Layla  ;D
Ik hoop dat het goed komt ;)

pierewiet

ik hoop echt voor je dat je parkietje het haalt. heel veel sterkte.