Extra's

Gestart door Maarten, april 04, 2005, 13:01:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

Ik heb Japie nu net een week thuis, hij is ongeveer 2 maanden oud. Hij eet gewoon goed uit zijn voerbakje en hij drinkt ook genoeg water. Nu hangen er in zijn kooi ook nog een vitaminenblok (roze), een schelp en trosgierst. Alleen hij heeft er nog nooit aangezeten of naar gekeken. Mijn andere parkiet, Jopie, die at er vroeger ook nooit van... Waar kan dit aan liggen? Hangt het niet op de juiste plek, of heb ik toevallig een parkiet die daar allemaal niet van houdt?

Safrena

Hey Maarten


Waarschijnlijk lustte je vorige parkietje het niet maar je nieuwe vriendej moet dit echt allemaal nog gewoon worden en wennen aan alles:wink:

Ook aan de mineraalsteen en de trosgierts. Je parkietje is immers nog maar een weekje bij jou.

vele groetjes

Maarten

Oke bedankt, ik heb het al proberen voor te doen... maar dat was geen succes :roll:  Ik wacht wel gewoon af, en nog even een vraagje... is het toevallig dat mijn parkiet en ik op hetzelfde tijdstip eten?  :P
Echt grappig, als ik \'s ochtends eet, is hij ook aan het eten. Dan heel de ochtend niet meer.. en rond 1 uur als ik ga eten, gaat hij ook uitgebreid eten, en dan de rest van de middag niet meer... en \'s avonds, wij gaan aan tafel en Japie gaat ook eten :P Is dat bij jullie ook??

Safrena

Hey Maarten

dat is heel normaal hoor sommige parkietje eten graag samen met hun verzorger. Anderen dan weer niet :wink:

Mijn  meisje eten ook altijd als wij eten :wink:

vele groetjes

Anita & Marisa

Chico eet ook graag met ons mee! Onze vorige parkiet had dit ook! Dan ziet hij ons eten en begint hij zelf ook ;-)
En hij wil ook graag eten wat wij eten hahaha. Alles wat wij eten wil meneer ook proeven!
En het liefst zit hij er middenin  :roll:

Veel liefs,
Anita en Marisa.