wassen/zwemmen in aqarium

Gestart door Floyd, februari 09, 2009, 20:02:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floyd

Haai :D,

Coco vind sinds kort het aquarium erg interresant, hij heeft hele verhalen tegen de vissen.
Maar nu vroeg ik mij af, kan ik het aquarium eens opendoen, misschien dat hij dan in het water gaat badderen? Ik zag namelijk op youtube een parkiet die ook in een aquarium ging badderen.
Een vriendin van mijn moeder had eens een kanarie die is overleden doordat hij doorweekt was van het water, hij was in een bak met water gevallen. Maar nu vraag ik mij af, kan dit geen kwaad voor een grasparkiet? zou ik het aquarium eens open kunnen zetten? het zou me echt heel grappig lijken, want coco is heel geitreseerd erin, ik heb er ook zo'n schoonmaakmagneet aanzitten en daar gaat coco soms opzitten om naar de vissen te kijken  :D

Maar hopelijk krijg wat advies van jullie  :D

Groetjes Stevie en Coco

Piknikki

Een aquarium is voor vissen, niet voor een parkiet om in te badderen. Daar hebben ze een badhuisje voor die je in de kooi kunt hangen. Of je kunt een schaal met een laagje water vullen.

Als je je parkietje in het aquarium laat badderen, kan Coco misschien verdrinken, en het lijkt me ook niet gezond voor de vissen.

Niet alles wat je op YouTube ziet kun je nadoen! ;)

Milo-Pixel

Ik heb heel kort een aquarium op mijn kamer gehad. Binkie is erin gevallen omdat hij dacht dat hij daar kon landen. Hij kon er niet uit komen en ik schrok me natuurlijk wezeloos. Het aquarium is meteen naar de woonkamer gegaan..

Niet doen dus ;)

Jippie

#3
Zeker niet doen! Mijn ouders hadden ook ooit een parkietje en die is erin gevallen en verdronken :(... Sindsdien staat er niks meer in de kamer waar water in zit en ze in kunnen vallen... Ik heb er nog steeds moeite mee als ik eraan denk... Bespaar jezelf dat!
Toeter en Dafne!

Parkieten-Freak

Een ex-collega van mij was een afwasteiltje aan het vullen met water.Toen er aan de deur werd er gebeld deed ze de kraan dicht en ze liep de keuken uit. Haar parkiet is verdronken.
Niet gaan experimenteren dus.


Floyd

 :( Wat een enge verhalen allemaal.

Ben ik even blij dat ik het eerst ging vragen.
Bedankt voor jullie advies,

Gr Stevie