Eivoer

Gestart door Marjolein90, januari 29, 2009, 21:18:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marjolein90

Hoi,

Pino wil zijn eivoer niet eten. Ik probeer het hem al tijdenlang te laten eten, maar hij eet er gewoon niet van, dus halen we het weer weg. XtraVital hebben we een keer gekocht, maar daar zaten maden in dus dat hebben we daarna nooit meer gekocht.

Kan ik het voor hem op een of andere manier lekkerder maken ofzo? Of in ieder geval zorgen dat ie t gaat eten? Of heeft ie het toch niet echt nodig?

Groetjes!

Bas

maden in extra vital.... :S dat is vreemd...

was het pak niet eerder al eens los geweest dat je kon zien?

ik heb zelf ooit bij beaphar gewerkt en weet hoe hygiƫnisch daar gewerkt wordt,

als je zoiets tegen komt zou ik gelijk contact opnemen met beaphar... en ik weet zeker dat het dan geregeld wordt.

Gr, Bas

Marjolein90

Ik heb eigenlijk geen idee, is al een hele tijd geleden. Heb dat pak allang niet meer en ik geloof dat we het toen gelijk weggegooit hebben. We zijn er in ieder geval van geschrokken  :'(...

hillie

En als je het ei voer door het eten mengt eet die het dan ook niet.
Bij Extra vital zit het er namelijk er ook al door heen.
Misschien is dit een tip.

Audrey

Croky weigert het ook te eten. We hadden het in een doosje gedaan, enkele keren geprobeerd het hem te geven in het begin en dan het doosje maar dichtgelaten. Na een tijdje begon er iets erg vreemd te ruiken in de keuken. Bleek het dat eivoer te zijn dat waarschijnlijk begon te rotten of zo  :P we hebben het dan maar weggegooid.
Ik ga es proberen een beetje dooier van een gekookt ei te pletten met een beetje beschuit (heb ik hier eens gelezen), wie weet eet hij dat wel. Misschien kun je dit ook eens proberen?

Marjolein90

Hmm ja, ik ga nog eens proberen om het gewoon te mengen met zijn voer, en als dat niet werkt probeer ik het ook zoals jij het zegt.

Bedankt voor de tip :D!