Engelse en gewone grasparkiet samen?

Gestart door Shanice, januari 27, 2009, 13:43:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shanice

Kan ik een engelse grasparkiet (mannetje) bij mijn gewone grasparkiet( popje) zetten?
Want volgens de verkoper in de dierenwinkel zou dat niet goed zijn voor het popje.


Chicowen

Ja hoor, dat kan gewoon. Daarvoor geldt hetzelfde als bij 2 parkieten van hetzelfde soort, het moet natuurlijk wel klikken. ;)

edit: ow gelijk met Safrena
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

roha

Hoi Shanice,

Welkom op het forum!! :)

Ik wil je adviseren om de site eens goed door te lezen en op het forum de zoekfunctie goed te gebruiken, want dan kun je al heel veel informatie terug vinden. Zo ook een antwoord op jouw vraag, maar omdat je net nieuw bent hier op het forum, zal ik voor de ze keer je vraag beantwoorden :)
Ja, dat kan, je kun alle grasparkieten bij elkaar zetten. Het ligt aan de karakters of ze elkaar ook aardig vinden.

en tegelijk met de andere 2

Shanice

Bedankt voor de snelle reactie.
Sorry ik kon alleen maar terug vinden dat ze samen kunnen maar de verkoper zei dat het wel omgedraaid kon, dus een engels popje en een gewoon mannetje maar niet een gewoon popje en een engels mannetje.

Safrena

Hey Shanice

Daar heb ik nog nooit van gehoord  ;)
Zover ik weet maakt het niet uit welk geslacht engels is en welk gewoon  ;)

Vele groetjes

Shanice

Bedankt voor de informatie allemaal.
Ik moet echt zeggen dit is echt top. ;D Je kunt hier echt alles vinden om je parkietje zo goed mogelijk te kunnen verzorgen.