Emigratie - Wie heeft er plaats voor onze 4 parkieten?

Gestart door arjanvp, januari 25, 2009, 00:58:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjanvp

Hoi, graag zou ik willen vragen of iemand ruimte heeft voor onze 4 parkieten Tom, Kokki, Lucy en Chucha. Ze varieren tussen de 2 en 6 jaar oud, zijn niet tam, hebben een plaatsje in onze computer kamer en vliegen daar elke dag los rond. Aan het einde van de dag vliegen ze netjes terug in hun kamervoliere en wachten daar totdat we het licht uit doen  :)

De reden waarom we ze graag bij iemand anders willen onderbrengen is dat wij eind februari verhuizen naar de verenigde staten. Meenemen is moeilijk omdat er bijna geen enkele luchtvaart maatschappij vogels kan/wil meenemen, en daarnaast is het veel te veel stress voor ze in het luchtruim en natuurlijk de quarantaine waar ze een tijdje zullen moeten blijven bij de douna in de VS. Vandaar dat we ze bij iemand anders wilden onderbrengen en in eerste instantie was dat ook gelukt bij wat vrienden van ons. Helaas hebben ze besloten te gaan scheiden en kunnen ze onze parkieten niet meer overnemen. Daarom zijn wij met spoed op zoek naar iemand die plaats heeft voor onze 4 parkieten.

Is er iemand die ruimte voor onze parkieten heeft? Wij willen ze eigenlijk alleen kwijt aan iemand die ruimte heeft om ze te laten vliegen, we willen niet dat ze wegkwijnen in een kooitje.
Indien er iemand is die ze een goed huis kan bieden dan breng ik ze persoonlijk, het maakt niet uit waar in Nederland. We wonen zelf in de omgeving van Hilversum maar 2 uur rijden is bijvoorbeeld absoluut geen probleem als ze daarmee een goed huisje kunnen vinden.

Hieronder een paar foto's van de parkieten.




Lindsey

#1
Hoi Arjan,
Ik wou even reageren op je berichtje.
Ik zelf kom uit bussum, en mocht je nou eventueel niemand kunnen vinden voordat je weg gaat, zou ik wel op ze willen passen.(totdat je wel iemand gevonden hebt natuurlijk).
Ik woon zelf in een flat en heb twee parkieten.
als je echt niemand kan vinden, wil ik het wel tot de tijd doen totdat je een geschikt iemand hebt gevonden.
Eventueel weet ik misschien(weet het niet zeker omdat ik het even moet vragen) wel iemand voor je.
succes met zoeken, en anders hoor ik het wel van je.

Gr Lindsey

Deze optie kan via pb verder afgehandeld worden ;). Gr. Ingrid

arjanvp

Hoi Lindsey,

bedankt voor je aanbod om tijdelijk op ze te passen, ik zal het in gedachten houden! Mocht je inderdaad nog iemand weten die een plek heeft waar ze kunnen vliegen dan hoor ik het graag.

Groeten,
Arjan