Akasya en Yelena zoeken een nieuw huisje!

Gestart door Eressea, januari 22, 2009, 12:45:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eressea

Ja, wat een namen he.... heb ik niet verzonnen :-X Ik post dit namens mijn vriend.

Helaas is hij door zijn nieuwe baan en drukke leven nog maar heel weinig thuis, en kan niet genoeg aandacht aan de parkietjes schenken... Wat we allebei ontzettend jammer vinden! Ik zou ze graag overnemen, maar ik ben eigenlijk allergisch voor parkieten, en er staan er al twee op mijn kamer... Dus nu zoeken we een leuk thuis!

Yelena en Akasya zijn niet tam. Akasya is vroeger tam geweest, maar is het helaas verleerd. Yelena heeft een heel lief karakter, en is heel nieuwsgierig naar je, maar ook helaas niet echt tam. We hebben ook nog schattige babyfoto's van Akasya, aangezien ze is opgegroeid in de voliere van mijn nicht ;) In ieder geval, het is een stelletje, al zitten ze elkaar ook heel vaak in de haren. Ze kunnen best wel luidruchtig zijn, Akasya heeft de stembanden van haar vader geërfd. Helaas kunnen ze niet terug naar de voliere daar, aangezien dat niet zo goed zou zijn i.v.m. inteelt. We hebben eventueel een plekje op de kinderboerderij, maar ik zou persoonlijk liever iemand vinden die ook een beetje aandacht aan ze kan besteden in plaats van 30 verschillende verzorgers...

Akasya is geboren rond 15 april 2007, en Yelena is ongeveer van september 2007.

Helaas is de kooi een geleende kooi, dus die zit er niet bij.

Mocht je deze lieve beestjes willen opvangen, mijn emailadres staat in mijn profiel!!

Hier zijn nog een paar fotootjes:


(links Yelena, rechts Akasya - deze foto is uit november 2007 - ze zijn nu wat volwassener)



Dit is Akasya toen ze nog tam was (en haar snavel had gestoten):



En dit bolletje was Akasya op 17 mei 2007, ze was net een maandje oud



Ow, trouwens, ik was vergeten te melden dat het allebei dames zijn, ondanks dat bij de eerste twee foto's het dopje blauw lijkt ;)

Edit, berichtjes samengevoegd, Caradow