Korte introductie.

Gestart door Marcus, januari 14, 2009, 15:40:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcus

Gegroet iedereen!

Mijn naam is Marcus , 25 jaar en woonachtig in het prachtige (ahum) Emmen. Inmiddels mag ik mij het baasje noemen van 5 grasjes, waarvan er 1 is weggevlogen ( Ozzy I ) , 1 is overleden ( Ozzy II ), 1 is verhuisd ( Axl ) en 2 die gelukkig nog thuiswonen ( Ozzy III en de kleine Apollo ). Veel ervaring heb ik in de loop der jaren nog niet echt opgebouwd. Daarom besloot ik, na een jaar meekijken, om mij toch maar aan te sluiten bij de rest van de parkietenbende. Ik hoop op het forum te kunnen leren, kennis te kunnen opdoen en natuurlijk ook om mijn ervaringen en kennis te kunnen delen met alle anderen.  :)

Mijn huidige vogels zijn dus Ozzy III ( het blauwe parkietje op de avatar ) en Apollo ( het groene kereltje ). Beiden zijn helaas nog niet handtam. Ik heb ze inmiddels al een jaar, maar hebben blijkbaar alleen maar oog voor elkaar. Bang zijn ze niet, nieuwsgierig wel! De cruciale stap om ook bij je te komen zitten, dat durven ze nog niet, maar ik hoop dat het nog gaat komen. Wat ik wel heb geleerd in de jaren, is dat parkieten ongelooflijk slimme en bijdehande diertjes zijn.  :D

Bij deze de korte introductie en hopelijk gaan we samen een goede en leerzame periode tegen moet!  ;D

Hetty