Benji & Simão nestje

Gestart door Diana, januari 12, 2009, 08:40:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diana

Hoi allemaal,

ik wilde even laten weten dat onze parkietjes er dit jaar erg zin in hebben want we hebben inmiddels al 3 baby parkietjes hier en als het god is komt vandaag nummer 4.
Even 1 foto om ze te showen:

roha

Wauw!  ;D

Het afgelopen weekend werden we nog gek gemaakt door Marit en daarna mars met de mededelingen dat ze blokken hebben opgehangen en jij komt al met foto's van die roze frummeltjes!!  ;D  :-*

Dat ze allemaal gezond groot worden!!
Succes en veel plezier!!  :D

Chicowen

Erg leuk weer die roze frummels!! Heerlijk!! :D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Diana

Inmiddels is babyy nummer 4 geboren  :-*

Voor foto's zie het fotoalbum anders krijg ik tikkies als ik ze hier plaats hahaha.

Caradow

In een kweektopic mogen fotos geplaatst worden hoor Diana!

(niet overdreven veel maar af en toe een paar ;))

Diana

Oh oke dat wist ik niet thanks ;D.

Hierbij dan 2 foto's van de 4 baby's hihi :-*

[verwijderd door de beheerder]

Sonja

Oh....schattig... :-*
Ik blijf het toch iedere keer opnieuw een wondertje vinden dat zulke kleine roze friemeltjes uitgroeien tot prachtige parkietjes waar je zoveel liefde van krijgt en die echt je maatje kunnen zijn. En met wat geluk en oefening misschien nog leren praten ook....
Zo lief....

Groetjes, Sonja.

hillie

Jeetje wat lieve frummeltjes toch zwijmel zwijmel....... :-*

Milo-Pixel

Wat een prachtige frummeltjes :-*
Gaat alles nog goed met ze?

Diana

#9
Hoi Marit leuk dat je er naar vraag :D

Ik was net van plan een update te geven maar je ben me voor lol.

Inmiddels hebben Benji & Simão 6 eitjes samen gekregen:

1e eitje 20-12-2008 - 6-1-2009 geboren
2e eitje 22-12-2008 - 8-1-2009 geboren
3e eitje 24-12-2008 -10-1-2009 geboren
4e eitje 26-12-2008 -12-1-2009 geboren
5e eitje 28-12-2008 -14-1-2009 geboren
6e eitje 30-12-2008 -
1 eitje van eunice    -

Tot nu toe gaat het erg goed met de baby's en de eerste 2 baby's zijn al flink gegroeid  :-*wat gaat dat toch snel. Ook de andere baby's groeien natuurlijk hard maar de eerste 2 lijken al een beetje een parkietje hihi. Papa en mama voeden allebi de baby's in het blok zodra er geroepen word, en ik kan jullie vertellen ze laten zich flink horen haha :D

Ik heb nu nog 2 eitjes die evt uit kunnen komen. De zesde van het stel verwacht ik de 16e en die van eunice die ik heb kunnen redden is een groot ??? Ik hoop dat die bevrucht is en dat het alsnog uit kan komen duimen jullie met mij mee.

Zal nu even een foto plaatsen van het hele grut nu samen  :-*



[verwijderd door de beheerder]

Diana

Eitje nummer 6 is nog niet uitgekomen maar ik hoorde wel tikken in het eitje dus denk dat de baby naar buiten wil komen. Wat me wel opvalt is dat mama nu meer op de baby's dan op de eitjes zit dus echt warm houd ze de eitjes niet meer.

Ben benieuwd wanneer en of die 6e uitkomt en als ik het op tijd ziet kan ik misschien een foto maken dat lijkt me echt mooi maar die kans is wel klein hihi.

Diana

#11
Het 6e eitje van Benji & Simão is uitgekomen dus de complete leg is in ieder geval geboren allemaal. :-*



[verwijderd door de beheerder]

Chicowen

Ow wat lief!  :-*
En de oudste krijgt al donsveertjes, dus die kun je voorzichtig af en toe gaan vasthouden! Wat leuk!!! :D  :-*
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Judith


Diana

ja ik heb de oudste al even vastgehouden en dat is zo lief :-* en zo leuk beestje hihi.

budgie83

Wat ontzettend lief en schattig zeg!!

Ik hoop dat het hele mooie parkietjes worden, en dat ze hele lieve baasjes krijgen ( als ze oud genoeg zijn natuurlijk...)
Ik denk dat daar ook wel voor gezorgd gaat worden ;).

Groetjes!!

Diana

Ja daar zorgen we zeker wel voor hoor. In principe hebben we het liefst naar bekende zodat je de parkietjes nog kan volgen. Maar mensen van het forum vallen daar ook onder natuurlijk dan kan je ook nog op de hoogte blijven. Ik moet er voor 3 nog een baasje.

budgie83

O dat is mooi om te horen!  :)
T is dat al twee schatjes heb ( en mijn vriend twee parkietjes toch echt genoeg vind....)
Anders had ik mezelf aanbevolen :)

T zou inderdaad leuk zijn als er mensen van het forum een parkietje zouden nemen van je, zodat je ze kan volgen.

Diana

#18
Ik zie alle baby's flink groeien maar de laatste baby baart mij veel zorgen. Het is zo'n klein frummeltje dat ik het idee heb dat het amper groeit en net was het kropje weer helemaal leeg. Ik ben best bang dat die laatste het niet gaat redden. Duimen jullie met mij mee dat ze alsnog eten weet te veroveren tegenover als die grotere broers of zusjes. ;)

[verwijderd door de beheerder]

Marjolein90

Ahh heel lief  :-*!! Ik ben benieuwd hoe het verder met ze gaat :), ik blijf het in ieder geval volgen.