Precies Kokhalzen

Gestart door Missa, augustus 20, 2005, 10:05:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Missa

Hoi,
Gisteren ben ik toch evenin paniek geweest door Poco zijn gedrag!!! Hij zat in zijn kooitje en hij strekte zijn nekje zo precies en maakte een golvende beweging (precies kokhalzen), daarna schudde hij met zijn hoofdje en er vlogen overal zaadjes in de lucht vanuit zijn bekje!!! Hij deed dit zo gedurende een vijf minuten!! Daarna had hij geen ambitie om iets te doen, hij viel constant in slaap en maakte zich dik!!! Zelfs als ik zijn kooitje open deed kwam hij niet wat hij normaal wel altijd doet!!! Na een periode van slapen deed hij weer zo die kokhalzende beweging!!! Ik hoop dat jullie mijn uitleg beetje snappen!!! Oja, vandaag is hij op het eerste zicht weer de oude!!! Wat zou dit kunnen geweest zijn? :(

Groetjes Missa

Ingrid

Hoi Missa,

Lees dit bericht ook maar eens door: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?sho...92&hl=kokhalzen

Een kokhalzende parkiet die zich dik maakt en daarna ook nog eens veel slaapt, zit niet lekker in zijn verenpakje. Ik zou je willen adviseren naar de dierenarts te gaan.

Groetjes, Ingrid

Missa

Hoi,
gisteren heeft hij dit voor de eerste keer gedaan, overdag was hij nog heel actief en het was rond vijf uur dat hij dit deed!!! Het was geen vies slijm ofzo!! Savonds rond twaalf uur als ik eens ging gaan controleren zat hij weer normaal en was terug actief!!! Vandaag heb ik ook nog niets abnormaals gemerkt!!! Kan het ook gewoon zijn dat hij een beetje misselijk was ofzo, kweet niet? Ik zal het zeker in het oog houden,mocht hij het vandaag nog doen dan ga ik onmiddellijk naar de dierenarts!!!

Groetjes Missa

Parkieten-Freak

Kijk het even aan Missa, maar let goed op je gevleugelde vriend: parkieten laten in een beginstadium van een ziekte nauwelijks merken dat ze ziek zijn.
Een keertje braken kan best eens, maar wees alert!
En bij de geringste twijfel: ga even naar de dierenarts!


Missa

Ok dit zal ik zeker doen!!! Ik zou er alles voor doen voor mijn parkietje, ik wil hem echt niet verliezen, hij is nog zo jong!!!!

Ik hou jullie op de hoogte moesten er ernstige veranderingen zijn!!!

Groetjes Missa