Nieuwe grasje' (s) Arsol en .... moet nog een leuk grasje vinden

Gestart door Tjipie lover, december 23, 2008, 19:34:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjipie lover

Voor Winnie had ik besloten nog voor dat Sem overleed een vriendinnetje te gaan halen.
Kon het echt niet uit mijn hoofd krijgen, gister ben ik dan ook bij een aantal dierenwinkels geweest waarvan ik eerder ook grasjes heb gehaald.
Had een hele mooie man gezien en vandaag kon ik hem ook echt niet uit mijn hoofd krijgen, aangezien Mumble en Sem ook 2 mannen waren dacht ik bij hem ga ik dat mannetje dan zetten.
Dus ben hem wezen ophalen maar Winnie is er blijkbaar meer van gecharmeerd dan Mumble.

Mijn nieuwe grasje heeft gekregen de naam: Arsol

En het laat het al raden, Mumble zal ik er ook nog een voor gaan halen - maakt dus niet echt uit wat het word.
Heb namelijk 1 kamervoliere en 2 kooien, dus mocht de aantal mannen en vrouwen niet echt goed zijn, kan ik ook nog kijken hoe ik ze dan verdeel.
Ik zit zelf te denken dan een vrouwtje voor Mumble, de naam heb ik al bedacht voordat Sem doodging.

Ook al beslissen Mumble en Winnie toch nog anders, het is hun keuze wie ze willen!!

Groeten Ank

Tjipie lover

#1
hallo dit is dan mijn nieuwe vriendje Arsol

is wat verkeerd gegaan staat er 2x, zou iemand 1 willen verwijderen voor me.

groeten Ank

1 foto verwijderd. ;)
Gr.Sonja.


[verwijderd door de beheerder]

roha

Wauw, wat een prachtige parkiet, zeg, Ank!!

Heel veel plezier met z'n allen!!


hillie

Is zeker een hele mooie parkiet.

Veel plezier er mee gewenst.

Tjipie lover

Daar is ze dan.
Een mooie jonge pop, streepjes nog op de kop- wit met blauwe neusdop.
Lekker speels, zelfs tijdens vervoer :D
Ze is Lila paars/wit bont en haar naam stond al een hele tijd vast, haar naam is Imynd.
Ook Imynd werd meteen geaccepteerd en begon meteen te spelen en kennis te maken.

Wij zijn weer compleet :D
Liefs Ank

roha

Fijn Ank, dat de bende weer gezellig compleet is!!
Lekker met z'n allen t nieuwe jaar in!
Have fun!


angels-birds

#6
Hey Ank,

Super leuk jho! Ik zal je denk vanavond wel even op msn spreken en dan kan je me alles over je nieuwe vriendinnetje vertellen ;D Gezellig met z'n alle het nieuwejaar in!

Groetjes van mij en van mijn gevleugelde vriendjes + de ouders van Mikaj!!