Lieve Sem Blami vd-Keiheuvel Rust Zacht

Gestart door Tjipie lover, december 18, 2008, 20:50:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjipie lover

Ik kwam terug van mijn ouders huis en ging de parkietjes voeren.
Geef eerst de parkietjes wat in de 2 kooien, daarna draaide ik me om naar de voliere.
Hij hing met zijn koppie vast in een touwtje van een speeltje dat in de kooi hing.
En hij was al dood, ik zet dit speeltje binnenkort in dit topic  mocht je datzelfde rotding in huis hebben doe het dan weg.

Daarna moest ik nog werken en me heel groot proberen te houden.
Het doet zo'n pijn.

Ga mijn lieverd morgen begraven in de tuin van mijn ouders.


Lieve Sem, dat dit moest gebeuren - zo had ik het niet willen zien.
Zo ontzettend jong, half jaartje nog maar en mijn meest aanhankelijke lieve schatje van eigen kweek dit jaar.
Ik en de rest die van je houden hopen dat je dan maar snel weg was en niet teveel hebt hoeven lijden.
Rust zacht lieverd, zal je nooit vergeten.
Ga maar over naar achter de regenboogbrug, daar wachten ze op je - Imber, Bliksem en Flits die je voor zijn gegaan.

We love you all X

Chicowen

Jeetje Ank... dat is schrikken!  :'(
Wat vreselijk! Veel sterkte!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

marian

Jee, dat is schrikken zeg en nog maar een half jaartje oud!  :'(
Heel veel sterkte met het verlies van Sem!

Milo-Pixel

Jeetje, je zal je rotgeschrokken zijn..
Sterkte Ank :(

ciske

hey meiske

ik ben me vanmiddag rot geschrokken toen je het me smste.

heel veel sterkte en sem zal vast samen rondvliegen met imber, flits, bliksem, ciske en ciska

gr van je gevleugelde vriendjes en mij

Caradow


Tjipie lover

thanks.
ben me echt erg kapot geschrokken.
Ben nu nog steeds ontzettend verdrietig.
Hier het speeltje waar hij in is dood gegaan.
Please allemaal doe het speeltje weg, hij is echt gevaarlijk - al staat op de site dat ie veilig is.

Ank

[verwijderd door de beheerder]

Sonja

Oh Ank....wat vreselijk! :'(
Ik kan me voorstellen hoe je geschrokken bent.....

Heel veel sterkte met het verlies van je lieverdje. :(

Groetjes, Sonja.

Parkieten-Freak

Oh, wat afschuwelijk!  :'(
Echt heel naar dat dit gebeurd is.......
Sterkte Ank!  :(


Safrena

Hey ank

Bah, wat verschrikkelijk dat dit is gebeurd

Heel veel sterkte meid

groetjes en knuff

Kleintjes

Hoihoi,

vreselijk dat dit ongeluk is gebeurd Ank.
Wij 6jes willen je via deze weg ook veel sterkte toe wensen met dit onverwachte verlies.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

roha

Ank, ik wil je nogmaals veel sterkte wensen met dit grote verlies.
verschrikkelijk om dit zo te moeten meemaken, lijkt me zo akelig om te ontdekken dat je parkietje op deze manier is overleden  :(
Ik schrok gister al heel erg, toen ik je sms las, maar voor jou moet het veel erger zijn brr, meis sterkte hoor!

hillie

Jeetje ank wat verschrikkelijk is dit zeg.
zijn gewoon geen woorden voor.... :'(
Heel veel sterkte gewenst.

Sara

Wat vreselijk om zoiets mee te maken :(
Heel veel sterkte met dit verlies...

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Tjipie lover

thanks voor alle berichtjes.
Ben met hem samen naar mijn ouders huis gevlogen, en daar heeft ie nu zijn laatste plekje in de tuin.
mijn mooie kleine ventje, hij had zijn vleugels op een manier staan dat het net een engeltje leek.
Vanaf ei heb ik hem zien opgroeien tot een prachtige hemelsblauwe grasparkiet, en op deze manier hem te moeten missen is echt ontzettend cru.
Er gaat vanalles door me heen.
Maar hem ermee terug krijgen zal ik niet.

Ik weet wel wat ie zou zeggen:

Lieve mam, ik mis je en ik had dit ook niet gewild maar toch is het gebeurd.
Denk aan mij, liefst alleen alle mooie momenten.
Blij dat je anderen waarschuwd wat dat speeltje kan aanrichten.
Ik zal altijd van je houden en ik ben er voor je, maar je weet zelf pas als het echt tijd voor je is.
Geniet van mijn vriendjes, en blijf altijd goed voor ze zorgen maar daar twijfel ik niet aan.
Liefs van jou Semmie!!

Zo gaan we weer verder.. zal altijd van hem houden en ervoor zorgen dat de anderen het goed hebben.

Groetjes Ank

Tjipie lover

Ter nagedachtenis aan Sem Blami.
Een foto van hem op zijn lievelingsplekje met broertje Winnie.

Sem (Hemelsblauw)
Broertje Winnie ( Grijs)



[verwijderd door de beheerder]

Moppers

Wat ontzettend naar dat hij zo aan zijn einde moest komen! Het lijkt me echt vreselijk om zoiets te moeten ontdekken.
Lieve Ank, ik wens je heel veel sterkte toe!!!

Tjipie lover

Hallo allemaal even een mededeling :D
Ik had van het weekend gemaild naar de winkel waar ik het speeltje had gekocht en naar de fabrikant.
De winkel hun bericht:

> hoi ank Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is met je parkietje.het is natuurlijk van onze kant niet de bedoeling om producten te verkopendie gevaarlijk zijn voor de huisdieren. ik heb jou mail doorgestuurd naarde fabrikant van het speeltje. wij van onze kant zullen het speeltje uitons assortiment halen. met vriendelijke groet, Faunaland Leo Wijlenshaaksbergen

De fabrikant, tenminste hoop dat ik de goede heb gemaild, heb het speeltje wel op hun site zien staan.
hun bericht:

Hoi Ank,

Hier zijn we ook erg van onder de indruk. Dit mag natuurlijk nooit gebeuren, we voelen dus ook erg met u mee....
Alleen we kennen de naam la Sea Senorita niet, en hebben dus geen idee over welk speeltje het gaat,

Misschien heb je nog een andere naam voor dit speelte?

met vriendelijke groet,

Ada vd berg, Europet bernina






angels-birds

Hey Ank,

Gelukkig kreeg je zo snel antwoord! Gelukkig doet de winkel er wat aan! Tenminste ik hoop dat ze dat doen en niet dat ze dat gezegd hebben als 'steun'..

Wat raar dat die fabriek niet weet, welk speeltje je bedoelt.. Anders moet je de mail aan die winkel vragen, dan weet je iid geval dat je de juiste mail hebt.. En dan misschien een foto mee sturen, zodat ze zien welke je bedoelt.. Alhoewel de mail op die site de juiste zou moeten zijn..


Groetjes en veel succes verder met de mailtjes en ik hoor het dan wel op msn :)

roha

Inderdaad fijn dat je zo snel een reactie hebt mogen ontvangen.
Vraag desnoods aan de dierenwinkel in Haaksbergen of ze je de naam van de fabrikant willen doorgeven, of je op de hoogte willen houden over de reactie van de fabrikant op het mailtje van de dierenwinkel.

nogmaals sterkte meid!