Eh.. Hoe kan dit?

Gestart door Kleintjes, december 15, 2008, 13:59:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

zat even zoals vanouds over 't forum te surfen. Niet exact natuurlijk want ik heb geen surfplank  ;), denk ook niet dat 't toetsenbord / de PC dat zo leuk zou vinden hahahaha.

Anywho, ik kwam onder aan de homepage terecht. Ik wist dat dit forum al langere tijd bestond maar zolang?! "Meeste online ooit: . (januari 01, 1970, 01:00:00)".

Ik vond 't eigenlijk wel komisch om te zien. Ik vraag me nu wel 1 dingetje af: Is de kalendering verstoord of wordt er langzaam aan verhuisd naar 't nieuwe?

Dus, gewoon uit pure nieuwsgierigheid mijn vraagje  ;)
Ben eens benieuwd of dit nog meerdere Parkietenfreaks is opgevallen hihi.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Ingrid

Citaat van: Kleintjes op december 15, 2008, 13:59:57
Anywho, ik kwam onder aan de homepage terecht. Ik wist dat dit forum al langere tijd bestond maar zolang?! "Meeste online ooit: . (januari 01, 1970, 01:00:00)".

Ik vond 't eigenlijk wel komisch om te zien. Ik vraag me nu wel 1 dingetje af: Is de kalendering verstoord of wordt er langzaam aan verhuisd naar 't nieuwe?


Ja dat is mij opgevallen en als je goed kijkt zie je dat het niets met het forum te maken heeft, maar met de chat ;)
Het geeft het aantal gebruikers weer die online zijn geweest in de parkietenchat.

Kleintjes

Hehe ja inderdaad, maar dan nog. Dat 't van de chat is is prima maar..Dat stond er normaal niet, tenminste.. niet zo dan  :P

Achja, internet is en blijft 'n wereld vol vreemde mysteries hahahaha.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Caradow

Hmm er stond voorheen benoemd wie er op dat moment in de chat aanwezig waren en nu niet meer.. nu staat er alleen dat er chatters aanwezig zijn. (en dat zijn dan botje 1 tot en met 4 ;))

Volgens mij is Jorijn aan het vogelen ;)

Kleintjes

Citaat van: Caradow op december 15, 2008, 15:49:47
Volgens mij is Jorijn aan het vogelen ;)
??? ::)

Enfin,
Er gebeuren inderdaad vreemde zaken de laatste tijd. Wie weet wat er staat te gebeuren hahaha. Maakt ook niet veel uit, alleen soms is nieuwsgierigheid lastig hehe  :P. Zolang alles nog werkt vind ik 't wel best zo ^^
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jorijn

Het grote boze internet heeft de laatste tijd wat problemen met stabiliteit. En elke keer als het er even uitvalt stoppen de statistieken er ook mee. Tijd wordt gemeten met het aantal seconden na de epoch, 1 januari 1970.

Ze draaien weer inmiddels :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Moppers

CiteerEr gebeuren inderdaad vreemde zaken de laatste tijd.
Hm, zou Smikkel er misschien iets mee te maken hebben?

En je mag mijn surfboard wel even lenen hoor ;)