Chica

Gestart door angels-birds, december 13, 2008, 23:49:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

angels-birds

Chica is een popje van ongeveer 1 jaar. Ze is iets te donker om een regenboog te kunnen zijn, maar ze heeft er wel wat van weg! Ze woont nu tijdelijk bij mij. Ze woonde eerst bij een vriendin van mij, die haar 2 maanden geleden heeft overgenomen van iemand anders. Haar parkieten zagen dit heel anders.. Ze waren er helemaal niet blij mee en deden dan ook alles om haar leven te verzieken.. Ze vielen haar aan, ja tot bloedens toe, en ze mocht nergens bij komen! Ze heeft verschillende dingen geprobeert, voliƫre anders ingericht, eerst Chica aandacht en dan de rest en andersom. Ze is ook naar een vogelarts geweest, om te laten onderzoeken of ze niks mankeerde. Nee, ze is een hele gezonde dame!
Er is verder nooit wat met haar gedaan en is dus niet tam. Mijn vriendin heeft er wel aandacht en tijd ingestoken, om er wat van te maken. Ze woont nu dus bij mij tot ze een nieuw huisje heeft en ik probeer ook zoveel mogelijk met haar te doen! Ik zou haar zelf kunnen houden, maar ik heb al 10 pietjes.. Als ik haar er dus bij zou houden, moet ik er nog een man bij nemen, zodat alles in evenwicht is.. Maar 12 parkietjes word mij iets teveel en heb ook geen ruimte voor nog 2 pietjes erbij..
Haar vorige eigenaren wilden haar ook niet meer terug, omdat ze juist haar weg deden door ruimtegebrek..

Ik laat haar rustig aan mijn handen wennen, maar ze vliegt de hele kooi nog rond(bij wijze van spreken) als je je hand in de kooi steekt... Ze heeft me overgins nog helemaal niet gebeten en ik denk dat ze best mekkelijk is, als je haar maar rustig behandeld en haar de tijd geeft! Ik heb haar nu 2 dagen in huis en ik probeer zoveel mogelijk, op een rustige manier, dingen met haar te doen..

Ik hoop dat iemand deze, nog niet tamme, dame wilt komen halen en haar een huisje kan geven voor de rest van haar leven! Dat verdiend ze echt na al 2 verhuizingen!

Voor prijs, interesse e.d een pb'tje graag!

Ps: op de foto lijkt het alsof de neusdop blauw is, maar ze is echt een pop! Ook lijkt haar kleur licht op de foto, maar ze is donkerder als je haar echt ziet..

[verwijderd door de beheerder]

angels-birds

Hierbij wou ik even mededelen dat Chica een fijn huisje heeft gevonden!

Hier kan dus een slotje op..

Caradow