vruchtbaarheidscyclus grasparkiet

Gestart door djow, december 11, 2008, 18:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

djow

weet iemand de vruchtbaarheidscyclus van de grasparkiet?

xxx

Caradow

Bij deze ;)

[verwijderd door de beheerder]

carla-dobbe

Het is al een ouder bericht (om precies te zijn 1 jaar plus 1 dag oud) maar het bevat een heeel informatieve bijlage van Caradow!! Was er een jaar geleden nog niet naar op zoek, maar nu heb ik een dametje hierzo die ik er aardig in herken!! Ik geef ze op dit moment nog geen broedgelegenheid, omdat ik me nog niet voldoende heb ingelezen (vind dat wel een vereiste als "baasje" zijnde, voor ik aan een nestje begin)
Maar het is heeel leuk om te lezen wat er nu in haar lijfje gebeurt allemaal. Het is voor haar de eerste keer, ik merk echt veel verandering in haar gedrag, ze kletst veel meer en is erg vrolijk  ;D zullen vast de hormonen zijn ;) Ze probeert alles van de vloer boven in de kooi te brengen (alleen valt het weer net zo hard naar beneden, Noddy bekijkt dat allemaal van een afstand en begrijpt  ??? het kennelijk niet zo goed) ze is echt heel actief. En ze zoekt Noddy  :-* op hihi!! Ik merk nog meer "andere" dingen aan haar die ik hier niet heb kunnen vinden, dus ik ga nog meer info zoeken. Mocht iemand nog een leestip hebben voor mij, dan hoor ik dat graag hoor!!

maar in iedergeval een top-bijlage ;D

Groetjes van Carla
Noddy & Yrsa