een derde parkiet..?

Gestart door Lindsey, december 01, 2008, 18:28:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lindsey

Hoi,
ik ben er sinds kort achter gekomen dat ik 2 mooi mannen heb.
ik zou er graag nog een vrouwtje bij willen, want mijn 2 mannen schreeuwen heel erg, de hele dag door.
en ik had gehoord dat mannen erg schreeuwerig kunnen zijn, en vrouwtjes niet zo erg.
kan ik er een vrouwtje bij zetten of niet?
wat denken jullie?
Groetjes lindsey

Mars

Dan zou ik er 2 popjes bij zetten, anders is er altijd eentje alleen.
Het schreeuwen zal er niet minder om worden hoor... Maar het is wel zo dat mannen wat kwebbeliger zijn dan popjes!

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Piknikki

#2
Mannetjes kunnen heel lief kwebbelen, jah. Maar inderdaad,het schrreuwen zal er echt niet minder om worden. Het kan zelfs "erger" worden, dus hou daar rekening mee. Bij mij zijn het juist de popjes die enorm tetteren.
Ik denk het je het best zo kunt laten. Is niks mis met twee mooie mannetjes. :)

Caradow

Absoluut geen reden om er meer parkietjes bij te nemen.. de mannen zullen echt niet rustiger worden omdat er een paar dames bij zitten... 3 is uberhaupt geen optie, zeker niet met 1 dame erbij..

Trouwens, van de koppels die ik hier heb zitten, schreeuwt de jongste dame het meest en het hardst.. dus dat dames niet zouden schreeuwen...

Mo

Hoi,

Nou het schreewen zal er denk ik niet minder om worden. En zoals eerder is gezegt dan moeten er 2 popjes bijkomen,want 2 mannen en 1 pop is geen goede optie. Verder als de popjes het schreewen overnemen van de mannen dan heb je 4 schreeuwende parkieten.

Ik heb een pop en een man en ze kunnen beide HEEL hard schreeuwen. En mijn pop schreeuwt het hardste trouwens en het vaakst ( zeker elke dag een half uur als ik thuis kom van het werk)

Groetjes Mo

Lindsey

Oke, bedankt voor jullie reactie's.
2 popjes erbij nemen is denk ik geen goed idee,
want ik denk dat mijn kooi daar te klein voor is, maar ik weet het niet zeker.
zal dat schreeuwen ook op kunnen houden, want die van mij doen het geen half uur,
maar echt de halve dag zijn ze met ze tweeen aan het kwekkeren.
en dan had ik nog een vraag, ik heb dan 2 mannen, maar die kussen ook haha.
misschien een beetje een rare vraag maar waarom doen ze dit?
groetjes lindsey

Mo

Hoi,

Het schreeuwen kun je maar op 1 manier afleren en dat is negeren. En als ze niet schreeuwen belonen. Het is heel erg moeilijk, maar zolang je doorzet en consequent bentkun je ze het afleren.

Verder dat je mannetjes met elkaar kussen is omdat ze elkaar erg lief vinden. Onder vogels en andere dieren is homosexualiteit heel groot en dus helemaal geen raar verschijnsel. Dus niet raar als je mannetjes met elkaar kussen. Zo zijn er ook popkoppeltjes en gewone hetro man pop koppeltjes.

Groetjes Mo