Help, met water gaat het er niet af!

Gestart door Eressea, november 20, 2008, 18:25:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eressea

Ik zal eerst even het verhaal illustreren met een scrap die mijn moeder heeft gemaakt 8)



Arme Sammie is de laatste tijd niet al te lekker... Hij heeft gelukkig wel druppels van de vogelarts, maar die zijn zeer agressief (als ik het op mijn handen krijg, begint het meteen te prikken). Het probleem is, dat door de heftige protesten van Sam, dat spul op zijn veren komt, zoals je onderop zijn buikje kunt zien... Dat zit er nu al een maand, maar het gaat er niet af, ook niet met water (op zijn buik kun je gelukkig redelijk schrobben, helaas werkt dat dus niet op de medicijnen). Ook het overgeefsel op z'n hoofdje gaat er niet af, al heeft hij wel een soort "schuurstok" waar hij het ermee af probeert te vegen, maar het blijft geel. Ook dit is er lastig met water af te krijgen, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan dat dat nekje zo breekbaar is dat ik niet goed durf te boenen, en hij beweegt en protesteert aan alle kanten, doet alsof hij vermoord wordt en moet er een paar dagen van bijkomen... Maar goed, het lijkt me toch ook niet echt lekker voor m, mij lijkt dat het er wel af moet... toch? Heeft iemand enig idee wat ik kan gebruiken dat parkietvriendelijk is, en het misschien kan oplossen?

Caradow

de Rui ;)

Hij raakt het vanzelf weer kwijt...

Eressea

Haha, das waar ja... Ik moet alleen wel zeggen dat de veertjes op z'n buikje toen blijkbaar niet vernieuwd zijn, hij is pas in de rui geweest en het zit er nog steeds... nog maar een paar ruien afwachten maar dan :P