ontlasting

Gestart door DobbyFloppy, november 12, 2008, 21:36:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DobbyFloppy

hallo ik had laatst vraag over neusdop
dit bleek wat5 te verkleurd zijn door vitaminegebrek, en nu geef ik ze wel eens sla ofzo, maar daar krijgen ze waterige ontlasting of dunnere ontlasting van

hoe ken ik zorgen dat diet niet zo erg is
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Caradow

Heeft een VA een vitaminegebrek vastgesteld?

Vitamines bied je aan door gevarieerd groente en fruit aan te boeden. Alleen sla is niet bepaald gevarieerd en zoals je zelf al aangeeft, is sla nogal vochtig en werkt natte ontlasting in de hand.

Begin dus eerst aar eens met een gezonde gevarieerde voeding...

DobbyFloppy

wat voor groente zou je dan aanraden
maar ik het hier op de site gevraagd waarom de neusdop kleurde, dus zodoende
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Caradow

Tja, hier op de site lopen nog steeds geen vogelartsen rond dus het lijkt mij erg sterk dat iemand ook maar ene diagnose gesteld heeft. Er zullen wel mogelijkheden genoemd zijn en je zult ook zeker het advies gekregen hebben om naar een vogelarts te gaan om er zekerheid over te krijgen.

En wat voor groente?

zoek en gij zult vinden...

Caradow

Ik zou je trouwens willen aanraden om dat topic over jou neusdop eens goed door te lezen...

De conclusie die jij hier trekt uit dat verhaal, is gebaseerd op 1 enkele reactie, terwijl het als optie is gegeven voor het geval de neusdop helemaal niet meer terug verkleurd... EN in datzelfde draadje ben je OOK al over het groente/fruit verhaal begonnen...

op deze gaat een slotje.. lees je nu eerst eens heel goed in en lees ook de reeacties die je krijgt op vragen nu eens goed voor je je eigen conclusies trekt...
En gebruik de zoekfunctie eens voor je een vraag stelt waarop het antwoord zo makkelijk te vinden is...