jonge parkietjes rustig?

Gestart door ciska, april 02, 2005, 16:30:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ciska

Ik heb sinds een week twee jonge parkietjes. Af en toe zijn ze eventjes heel druk maar over het algemeen zijn ze heel erg rustig (slaperig) en stil (weinig geluidjes). Is dat normaal?! Moeten ze nog steeds wennen?
Denk wel dat ze gezond zijn hoor, want ze zien er goed uit en eten heel veel.
Ze hebben al twee keer los gevlogen (zijn toen zelf de kooi weer in gegaan!) maar vandaag willen ze er ook niet uit...
P.s. ze zijn zo schattig!! Helemaal gek van elkaar en ze doen alles samen, zelfs tegelijk eten!!

Kuslar

Hi ciska

INderdaad de jonge parkieten moeten nog wennen aan de omgeving en zijn nog jong daarom zijn ze stil en rustig. De mijne ging opas echt actief doen toen ik hem ongeveer 1 1/2 maanden had.

Veel succes





_____________
layla cabar en gülcan

Safrena

Hey ciska

Jonge parkietjes slapen nog veel en  hoor en ze moeten inderdaad nog wennen :wink:

zorg ondertussen wel voor wat speelgoed in hun kooitje zodat ze wat kunnen spelen als ze zin hebben. :wink:

vele groetjes

Maarten

Mijn parkietje heb ik nu een weekje, en hij is ongeveer 2 maanden oud. Hij is ook erg rustig en hij maakt bijna geen geluid, alleen hij wil ze kooi wel heel vaak uit, en hij gaat er ook vaak uit. Dan waggelt hij wat rond door de kamer of klimt hij in de gordijnen :lol:
Hij begint wel steeds meer te fluiten, maar nu is het nog niet irritant... eerder mooi  :)

Succes ermee... :D

ciska

Dus het komt wel goed met ze!
Even geduld hebben dus!
Bedankt!

Anita & Marisa

Het komt helemaal goed Ciska!
En misschien zijn ze ook gewoon wat rustiger van aard!

Heel veel plezier met deze lieve parkieten  :wink: