Leren Van Elkaar?

Gestart door parrot fruitcake, augustus 18, 2005, 17:31:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parrot fruitcake

hey hier ben ik weer,

kunnen parkieten van elkaar leren?
bv.: als mijn al wat tamme frosty uit mijn hand eet, begrijpt snowy dan dat het geen kwaad kan van uit mijn hand te eten?


Sonja

Hoi Lennart,

Jazeker leren parkietjes ook van elkaar! :)
Het zou dus best kunnen dat Snowy dingetjes van Frosty na gaat doen.
(en andersom kan natuurlijk ook) ;)
Mijn parkietje Pucky (die er later is bijgekomen) doet ook bepaalde dingen van Joepie na.
Het is grappig om haar soms te zien aarzelen, tot ze ziet dat Joepie het doet, dan durft ze ook ineens. :P
Bijv.: Joepie heb ik geleerd om via de trap naar boven te vliegen, als ik boven ben, en hem roep. Pucky durfde dat niet in het begin.......tot ze het Joepie een keer zag doen. Nu komen er dus 2 parkietjes naar boven gevlogen als ik ze roep! :)
Ze kijken dus zeker bij elkaar af.

Veel plezier met je 2 boefjes. :)

Groetjes, Sonja.

Robin

hey

jah ik heb momenteel een parkietje dat tam is en een dat niet tam is en soms volgt hij het voorbeel van het tamme vogeltje en komt uit mijn hand eten ofeens aan mijn vinger knabbelen mijn tam parkietje kan ook de geluidjes van mijn kanarie na doen dus eigenlijk leert hij iets van een kanarie! :D

groetjes

Tijnie

wij haden ooit pino en die riep de hele tijd z'n eigen naam. Oscar hebben we later gekregen/gevonden en die heeft enkele weken in de vakantie bij pino gestaan. pino is nu dood maar oscar ken pino (redelijk) zeggen.. best wel stom maar je kan er wel om lachen ;)

Tijnie