mijn wijfie is er niet meer

Gestart door wendy20, oktober 26, 2008, 20:44:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendy20

 :( gisteren is mijn lieve tweety overleden, ik ben er echt helemaal kapot van :( omdat ik niet weet hoe het heeft kunnen gebeuren, ze at altijd heel goed van veel te snel altijd en spugte ook veel voer in het rond ze at gul zeg maar dronk goed dus snap niet wat er gebeurd is
ik blijf er maar aan denken wat ik verkeerd zou hebben gedaan maar zou niet weten wat ze is 4 jaar geworden :( :( :( :( :( :( :( :( :(

heeft iemand een idee wat het geweest zou kunnen zijn ?
donderdag of vrijdag was ze al niet echt in de hum sliep en reageerde niet op mijn stem maar ik dacht doen ze zal wel erg moe zijn

Caviaplanet

 :( Ach gossie, heel veel sterkte met het verlies van je lieve vogeltje. Niet jezelf de schuld geven, je hebt niets verkeerd gedaan. Soms kan je een vogeltje gewoon niet redden.
Groetjes
Jolanda

Mars

Ze gaf donderdag en vrijdag al aan dat het niet goed ging en bij een parkietje moet je snel handelen.
Ook ben ik wel nieuwsgierig hoe lang ze al eten opgaf, deed ze dat haar hele leven al of de laatste weken/maanden?: Hoe zag dit er uit? Rook het ook vreemd?

Over het algemeen zijn het volgens mij vooral mannen die eten opgeven om speeltjes of maatjes te voederen (nu zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen). Ik heb het hier de dames alleen zien doen bij de kleintjes.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Isis


Jasmin


Kyrenna

Citaat van: Mars op oktober 26, 2008, 21:12:45

Over het algemeen zijn het volgens mij vooral mannen die eten opgeven om speeltjes of maatjes te voederen (nu zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen). Ik heb het hier de dames alleen zien doen bij de kleintjes.

Ik heb hier ook zo'n ongemanierde eter: het is een vrouwtje. En ik heb hier ook twee (andere) dames die elkaar voeren....

...sterkte Wendy, altijd naar als je vogeltje overlijdt.

Maar: als ze ineens veel meer slapen is er vaak wel wat mis, en wat Mars zegt, het kan heel snel gaan...

hillie

Sterkte met dit grote verlies. :(
Ja parkieten zijn echte toneel spelers als het om ziekte gaat.
Een leer voor de volgende keer.