2 valkjes zoeken een nieuw huis

Gestart door Tjipie lover, oktober 24, 2008, 16:42:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjipie lover

Ik kwam een oud werkgever tegen en die vroeg me of ik nog 2 valkjes wou - het is een koppeltje.
Ik zei dat ik genoeg dieren heb, maar wel voor hun hier even een bericht wou plaatsen.
Dus bij deze!!

Ze zijn gratis af te halen in Hardegarijp (Friesland)

Mocht iemand belangstelling hebben stuur mij dan even een PB.

Ikzelf heb nog 3 jonge handtamme grasjes te koop.
Ook bij belangstelling voor deze lieverds even een PB sturen.

MVG. Ank

Sanne

Hey Ank,

Misschien dat je op het valkparkietenforum: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php in de rubriek herplaatsing ook een berichtje kan plaatsen. Die rubriek is speciaal voor valkjes die een nieuw huisje zoeken (en gratis weg mogen). Er zitten erg veel liefhebbers op dat forum :).
Wat altijd wel wordt gevraagd is welke mutatie (en 'n foto) ;)

Groetjes
Sanne

Mars

Zijn ze tam? Hoe oud zijn ze? Zitten ze buiten of binnen, dat soort dingen zijn ook belangrijk.

Mocht iemand interesse hebben, de Friese forumleden gaan wel eens op reis   ;), dus met vervoer is er misschien wel iets te regelen.

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Tjipie lover

Snap ik maar dat weet ik niet.
Heb ze maar heel even gesproken!!
Dan zou ik hun meteen moeten opbellen.

Ik verwacht dat ze binnenzitten trouwens.
Want ze wouden een aquarium dus moesten valkjes plaats maken.
Ze zijn zowieso al 4 geweest, werkte bij hun van 2004 tot 2005 en toen hadden ze de valkjes al!!

@Sanne: bedankt voor je tip, ga ik zeker doen ;D

Groeten Ank

Moppers

Ik weet niet of je op het valkparkietenforum al op de sticky 'opvangadressen' bent gestuit, maar daarin biedt iemand uit Friesland plaats voor 2 valkjes aan. http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,29050.0.html, het gaat om degene met de gebruikersnaam Krimhilde, reactie van 20 oktober.
Misschien dat je oud-werkgever contact op kan nemen met deze persoon.

Tjipie lover

@Moppers: Ontzettend bedankt voor je berichtje.
Had het topic nog niet gezien, heb me gister aangemeld op dat forum en die mevrouw een berichtje gestuurd.
Ze heeft veel belangstelling voor de 2 valkjes.
Ook zocht ze nog een vrouwtjes grasje voor bij haar mannetjes grasje, ik liet haar de foto zien van een jonkie van me die nog een huis zocht en ze was meteen :-* op haar.
Word vanavond al opgehaald, ze had zostraks de cam aan - haar vogels zijn gek op der en andersom ook dus echt een goed huis :D
Ik bel morgen mijn oud werkgever op met dat bericht dat de valkjes daar welkom zijn.

Groeten Ank.

Tjipie lover

Wou even melden dat de valkjes naar Krimhilde zijn.
Ook Aika, een van mijn jonkies is daarheen gegaan!!
Ze is er ontzettend blij mee.
Gaat supergoed met ze allemaal.

Groeten Ank