Joey is ziek

Gestart door Milo-Pixel, oktober 20, 2008, 18:29:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Petr@

Ach gossie,vind ik ook wel rot hoor voor haar hoor.Een slechte rui kunnen ze goed beroerd van zijn.Hier heeft ook 1 popje er ook altijd last van.

Maar gelukkig dat het niet iets heel ernstig is.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Caradow

Gelukkig niet meer aan de hand dan een slechte rui.. dit is natuurlijk al vervelend genoeg, maar het had ernstiger kunnen zijn ;0

Sterkte met je dametje!

Liefs

roha

Nou, fijn dat het niks ernstigs is. Wel sneu voor Joey, maar goed dat ze zo'n lieve verzorgster heeft  ;)

Sterkte voor Joey.

Liefs, Han

Moppers

Gelukkig dat het niet al te ernstig is. En dat ze waarschijnlijk altijd moeite zal hebben tijdens de rui hoeft geen probleem te zijn: je kan haar gelijk de nodige extra's geven zodra je merkt dat ze weer gaat ruien.

Ilse*

Ben een tijdje niet online geweest en zag dit topic staan en baalde al voor je dat je weer een ziek meisje had...
Gelukkig voor jou en Joey dat het meevalt en hopelijk is ze gauw weer helemaal opgeknapt!

Sterkte en beterschap voor het knappe meisje :)

Liefs, Ilse

Milo-Pixel

Joey knapt aardig op van de vitamines. Ze slaapt nog erg veel, maar als ze wakker is heeft ze wat meer energie, en is weer wat minder humeurig. Ook groeit haar staartje weer aan :). Gelukkig is ze bijna klaar met haar rui. Dan heeft ze dus een hele rui gehad, in ong. twee weken tijd. Ik heb nog nooit een parkietje een rui zo snel zien doen (en dan niet alleen donsveertjes etc. maar ook de vleugel en staartpennen). Misschien is het gewoon iets wat bij haar hoort.. Ze gaat in ieder geval weer de goede kant op, ze wordt meer zichzelf :).

Ilse*

Fijn!! ;D
Hopelijk is ze snel weer helemaal fit. In ieder geval gaat het de goede kant op!

Liefs, Ilse

roha

Fijn dat het beter gaat door de vitamines  ;D