Parkiet erbij?

Gestart door Hetty, oktober 08, 2008, 10:21:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hetty

Hallo, ik ben een tijdlang niet meer op dit forum geweest, dus het is weer tijd om een berichtje te sturen! Ik heb nog steeds 3 parkietjes! Ik heb een tijd geleden verteld dat Pippi een tumor had, nou ze is er nog steeds. AArdig actief, ze eet goed en vliegt kleine stukjes. Geen reden dus om haar te laten inslapen. Maar mijn vraag is deze: Ik heb 2 mannetjes en 1 vrouwtje. Pippi het vrouwtje zit altijd samen met Coco,het mannetje in 1 kooi. Micky het andere mannetje zit alleen in 1 kooi, want samen gaat niet, de mannetjes maken steeds ruzie. Vinden jullie dat ik er voor Micky een vrouwtje moet bijnemen? Soms heb ik het idee dat Micky wel behoefte heeft aan gezeldschap. Ik laat ze wel los hoor en dan gaat het ook goed maar in de kooi niet! 

Mars

Tja, dat blijft natuurlijk lastig. Voor Micky zou er eigenlijk wel een vriendje bij moeten. Wel zo gezellig en als er dan in de andere kooi wel een koppeltje zit, wel zo eerlijk.
Maar wat zou je zelf willen, wil je wel 4 parkietjes, of liever 2? Als je verwacht dat Pippi binnen een jaar er niet meer is en je hebt de voorkeur voor twee parkietjes, dan kun je beter nu eerst niets doen. Want als je er nu eentje bij haalt, dan kom je misschien binnen een jaar weer voor dezelfde keuze.

groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Hetty

Je hebt eigenlijk wel gelijk!