Brinta zaden + limonade siroop (?)

Gestart door Floyd, augustus 27, 2008, 13:24:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floyd

Ik wil voor coco wat lekkers maken met brinta en rosivicee.
Maar we hebben geen rosivicee kan ik ook een beetje limonade siroop doen of kan ik de rosivicee ook weglaten en alleen zaden en brinta mengen>?
En moet het warm zijn?

Mars

Je mag ook alleen Brinta geven. Limonade niet want dat heeft heel veel kleurstoffen en smaakstoffen en geen vitamines.

De Brinta kun je het beste wel met lauw-warm water maken, dan lost de Brinta beter op. Denk er om dat je het niet te warm geeft!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Floyd

Dan ga ik dat nu maken zonder limonade bedankt voor je hulp :)

Audrey

Misschien ook leuk als je geen roosvicee in huis hebt: wat vers sinaasappelsap gebruiken, of puur appelsap (helft sap, helft water) gebruik ik ook af en toe eens. Daar smult Croky ook van   :-*

Als je roosvicee in huis haalt, let er dan wel op dat er geen toegevoegde suikers in zitten, die met de gele dop is goed!

dobbie

#4
Hallo




ook ik heb voor dobbie het lekkers klaar gemaakt maar weten je hij is bang voor het bakkie hij kijkt er na maar smult er niks
van hij zit er wel naar te kijken

hallo parkieten freakjes

ik heb het maar van de grond afgehaald en wat uit het bakje gehaald hij vind het maar niks zo,n vreemde bak in zijn kooi
zet ik het dan op zijn  eigen voer want als ik het op de grond zet dan poep hij
er toch in dan gaat hij ziek worden dus heb nu een theelepel lekkers in zijn voerbakje gedaan
gr van mij dobbie
JJJJJJJJJJJJaaaaaaaaaaaaaaaa hij eet er van en hoe hij vind het lekker
ik zeg wel hij maar kan ook een zij zijn hoor

samengevoegd