Bult op de buik

Gestart door Fatih, maart 30, 2005, 14:11:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Fatih

Einstein heeft sinds gisteren een bult op zijn buik gekregen. De bult kun je alleen zien als je hem vastpak. Is hij ziek ofzo, moet ik naar de dierenarts gaan? Hieronder staat een foto. Ik hoop dat hij hiervan niet dood gaat.

Parkieten-Freak

Ja, aangenomen dat het hier net om een vooruitstekend borstbeen gaat, zou ik even naar de dierenarts gaan met Einstein.
Het hoeft niet altijd ernstig te zijn, Fatih, het kan ook een vetbult zijn.
Toch vereist dit zeker nader onderzoek door een dierenarts!


Fatih

Dan zal ik maar vandaag of morgen naar de dierenarts gaan. Bedankt voor de reactie!

Safrena

Hey Fatih

Zoals parkieten-freak al zei kun je inderdaad het beste even met je parkietje naar de dierenarts gaan.

een van mijn meisjes had ook een bult en het was een vetklier die verstopt en onstoken zat. Met een kleine ingreep hebben ze dit kunnen weg doen (omdat ze er toch best last van had) en tot hiertoe heeft ze nergens nog last van :wink:

vele groetjes

Anita & Marisa

Hoi Fatih,

Het is inderdaad belangrijk dat je even naar de huisarts gaat!

Laat je ons weten hoe het afgelopen is  :wink: ?

Heel veel liefs,
Anita en Marisa.

sunshine760510

Hallo Fatih,

Mijn blauwe mannetjes parkiet heeft ook een bult. Volgens de dierenarts is dit een vetbult. Hij zei zelf dat hij er niets aan kon doen. Hij heeft het nu ongeveer al 2 maanden en is er heel vrolijk bij. Hij heeft er eigenlijk geen tot weinig last van. Als hij minder gaat eten dan zal hij wel een spuitje moeten krijgen. Deze parkiet is trouwens al 9 jaar oud.

Ik ben benieuwd wat jouw dierenarts heeft gezegd.

groetjes Naomi

Fatih

Ik heb wat getwijfelt om dit te posten. Mijn moeder zegt dat er niks aan de hand is met Einstein en ze wilt niet naar de dierenarts gaan. :cry:

Tanja

Hoi Fatih,

Tja lastige wezens die moeders... :?
Misschien dat je de dierenarts even kunt bellen en om een uitleg vragen... wie weet kan hij je geruststellen als je het hem duidelijk uitlegt, of eventueel met je moeder praten om haar over te halen als hij dat zinvol acht...
Succes ermee!

Groetjes Tanja