eindelijk zo ver & verstandig ??

Gestart door alex, augustus 21, 2008, 16:42:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex

hallo ,
ik heb jullie advies gevolgd en ben een weekje gewacht met het loslaten van me parkietje.
En vandaag was het zover en heb  ik hem voor het eerst in huis losgelaten eentje maar de andere nog niet.
maar me vraag is ook als ik de andere wil loslaten mogen ze alle 2 er tegelijk uit of 1 tegelijk ???

alvast bedankt  :P

Jasmin

Jahoor tuurlijk mogen ze eruit met zijn tweetjes! Er zijn leden die laten er 4,5 of 6 tegelijk los.
Ik denk dat jou parkietjes dat juist leuk vinden om samen te vliegen.

Gebruik ook de zoekfunctie eens daar vind je op veel vragen al je antwoord ;)

Groetjes Jasmin

Milo-Pixel

Ja hoor, ze kunnen er lekker samen uit.

Ik laat ze ook vaak met zijn zesjes vliegen! Vinden ze alleen maar leuk ;)

Wouter

Ik laat de mijne er ook vaak tegelijk uit, en sterker nog: Tommy kent het hier al en die ging Delfie toen zo'n beetje rondleiden! Als ze er samen uit gaan, hebben ze (vooral de eerste keer) steun aan elkaar.

ciske

bij mij vliegen ze ook alle 4 los :) en de 1 trekt zich aan de ander op met dingen uit vinden (en mij plagen:P)

Hanney

En ook ik laat ze alle vier te gelijk los! Je moet dan natuulijk wel in de buurt blijven, maar dat moet je natuurlijk ook met één parkietje doen ;)

Moppers

Hier is het gewoon deurtje open en vliegen maar. De grasparkietjes gaan er vaak samen op uit, dan vliegen ze achter elkaar aan, net als in het wild. Erg leuk om te zien, en ze vinden het duidelijk ook prettig samen.

alex