Superchat: iedere donderdagavond!

Gestart door Parkieten-Freak, augustus 16, 2008, 18:07:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Piknikki

En gevleugelde fielen! *hoopt dat Smikkeltje ook nog komt*

Mars

je moet nikkies gewoon lief vinden...
Dan mag je blijven..
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Piknikki


Mars

Ik heb nog een bodempje laten staan hoor... Jullie mogen hem opdrinken!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Moppers


Smikkelparkiet

Snoetverdoerie! Het was weer erg heftig en gezellig!  ;D
Samenvatting: Klorijn en HaagscheMop hebben samen iets. Ik weet niet wat het is maar, het is goed. Denk ik.  :)
Nikkipousse is na zijn uitgebreide schoonheidsslaapje ook nog even langsgekomen!

roha

Mijn laptop begon te stuiteren, maar dat halve uurtje was errug gezellie!! Cheers! :D

Moppers

CiteerKlorijn en HaagscheMop hebben samen iets. Ik weet niet wat
Ik weet ook niet wat.... Ja, lol. En een waardering voor bier.

Mars

Ow, die Jorijn gaat ook maar vreemd...
Eerder op de avond maakte hij andere Ingrid het hof. Alsof ie een masterclass versieren gaf...

Tssss...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Smikkelparkiet

Jah, het voorjaar hing daar behoorlijk in de lucht. Enne...Pikwicky kan er ook wat van hoor.  :)

Piknikki

Volgende keer trekken we Smikkeltje uit die kast, zetten we 'm op speciaal dieet en sturen hem naar de vogelsportschool, zodat hij weer een strak buikje krijgt om al die lekkere mannetjes te versieren! ;)

Moppers

:D
Je Smikkel, er is nu geen ontsnappen meer aan. Welkom bij de fielfielenclub ;)

Smikkelparkiet

Snoetverdoerie, MopHaagscheHop, ik ben geen zwoele roze grasparkiet hoor! Ik moest gisteren moeite doen om niet doodgeknuffeld te worden door Pikkienikky :o
Hm, ik ben echt een mannetjesputter hoor: stoer, beresterk en ik lig goed bij de dames!  8) Verder doe ik aan zweefvliegen en stuntvliegen. Mijn borstkas is zo strak als een sixpack van al het trainen, ja ja ik ben apetrots op mijn wasbordje.  :D

Ey, Pikhikky, heb je al eens goed naar die mooie poten van mij gekeken?  :) Marsreep vindt ze heel mooi maar die heeft dan ook smaak. :D

Caradow

Citaat van: Smikkelparkiet op februari 06, 2009, 13:36:06

ik ben echt een mannetjesputter


hmmm je hebt toch echt het uiterlijk van een (mag ik niet zeggen, maar doe het toch) lelijke misvormde grasparkiet...
En als je een putter bent, wat doe je dan op een grasjesforum? :P

Mars

Absoluut Smikkeltje, zulke parkietenpoten heb ik nog nooit gezien!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Moppers

Smikkel, dat je er (naar jouw mening) goed uit ziet en dat de vrouwtjes gek op je zijn, wil nog niet zeggen dat jij ook voor de vrouwtjes gaat ;)

Kleintjes

Citaat van: Moppers op februari 06, 2009, 19:49:25
Smikkel, dat je er (naar jouw mening) goed uit ziet en dat de vrouwtjes gek op je zijn, wil nog niet zeggen dat jij ook voor de vrouwtjes gaat ;)

Ben ik helemaal met je eens Moppersje hihihi. Had je dat laatste nog moeten zien toen jij al weg was, tjongejongejonge; flirten in de disco was er niks bij hahahahaha.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Milo-Pixel

Komen er nog mensen chatten? Nikki en ik zijn helemaal alleen... :P

Piknikki

Jah, wij moeten dubbel zoveel kletsen nu. :o

Pam

Hallo mensen,
Kom ik een keer op de chat-lijn is er niemand
WAAR BLIJVEN JULLIE
Toedels Pam en Willem