aandachtloos ding :D

Gestart door babyopkomst, augustus 11, 2008, 19:44:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

babyopkomst

 Hallo! :D
Gelukkig neem ik bijna mijn parkietje weer bij me ( als ik verhuis naar mijn pleeggezin ) maar nu staat ze bij mijn moeder. Ze heet Sneeuwwitje ( zie mijn avatar/foto) Bij mijn moeder krijgt ze weinig aandacht. Mijn moeder maakt haar badje niet vrij van algen die erin groeien en geeft haar weinig fruit en groente ( eigenlijk bijna niet zelfs) waardoor ik bang ben dat ze snel ziek word. Ook niest ze heel erg veel en als ik zeg tegen mijn moeder dat ik denk dat ze verkouden is zegt mijn moeder WELNEE! :-\
Ze mag geen groente en fruit omdat ze er anders mee gaat slingeren en dat anders de muur vies word ???  Ook staat ze in een hoekje van de kamer waar de deur voorstaat, en dat is in het donker dus. Als ik bij mijn moeder ben geef ik haar wel veel aandacht maar anders krijgt ze die haast niet. Ze is echt alleen en mag ook niet vrij los vliegen want dat zorgt voor troep ( daarom staat ze ook in een hoekje van de kamer) Ze schreeuwt om aandacht (letterlijk) en ik vind het heel zielig, mijn moeder doet er niets aan als ik er wat van zeg  :'( Ik mag wel blij zijnj dat er een oppas voor haar is maar ik vind het zielig en zo zijn er nog heel wat dingen :-[

Wat moet ik doen? :o :(

Parkieten-Freak

#1
Hoe weet jij dat Sneeuwwitje zoveel niest? Als jij thuis bent, kun je haar badje toch wel eens goed schoonmaken?


roha

Als het zo erg is, zoals jij beschrijft, waarom zoek je dan niet iemand anders, die dit wel voor jou en sneeuwwitje wil doen?
Je moeder is ziek en kan niet voor jou zorgen en ook niet goed voor haarzelf, laat staan voor Sneeuwwitje. Er is vast wel iemand anders die je kent die deze zorg op zich wil nemen, mischien wel iemand van het forum die dit tijdelijk wil doen.

babyopkomst

Ik kom afentoe bij mijn moeder in een weekend slapen en dan zie ik dus hoe het gaat met Sneeuuwitje en ik maak haar badje ook schoon maar hoe kan ik dit buijhouden als ik maar 1 keer per 2 maanden bij mijn moeder kom? ???
Gelukkig gaat het wel goed met mijn moeder en heeeeeeel misschien mag ik weer bij haar wonen. maar dat duurt nog een tijdje.
Het gaat nu heel goed met mijn moeder hoor, alleen vind zij het denk ik niet zo belangrijk om de boekjes te lezen die ik over parkieten heb liggen, het heeft niets te maken met har ziekte, ze heeft tenslotte ook al een hond 16 jaar!!!! :-X

Milo-Pixel

Ik zou, zoals Roha ook al voorstelde, iemand zoeken die wel goed voor sneeuwwitje wilt zorgen. Er is vast wel iemand die je kent die dat voor je zou willen doen toch? Het lijkt me niet goed, en niet gezond voor sneeuwwitje om bij jou moeder te blijven als ze niet eens een schoon badje krijgt.... Vervuild water is namenlijk een grote oorzaak voor ziektes.