Mijn birdy :D

Gestart door birdy37, augustus 02, 2008, 21:26:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

birdy37

Beste mensen ik weet niet waar ik mijn vriendje moet plaatsen maar ik oe het maar hier! dit is een foto van me vogel genaamd birdy:
Foto verwijderd conform de regels. Fotos mogen alleen geplaatst worden ter verduidelijking van een vraag, maar daar was je al achter ;), Caradow
weet niet hoe ik ze kleine rmoet maken sorry :(
waar ik als enige tegen op zit is de vakance! ga binnenkort weg en dan gata die naar me oma! betere plaats is er niet:p maar daar kan die niet vliegen:S ik ga twee weken maar weet niet of dit slecht voor hem is of dat die heimwee kan krijgen dat die dood ofzo gaat kan dat?

Deze vraag heb je al in een ander topic gepost, crossposting is niet toegestaan, op dit topic gaat een slotje


Jasmin

Je kan al je foto's in het fotoalbum plaatsen ;)
Het is een mooi parkietje!

birdy37

waar is dat fotoalbum?
en heb je een ant op die vakance vraag?

Jasmin

http://album.parkietenweb.nl/main.php
Dit is het fotoalbum
Citaat van: birdy37 op augustus 02, 2008, 21:26:48
waar ik als enige tegen op zit is de vakance! ga binnenkort weg en dan gata die naar me oma! betere plaats is er niet:p maar daar kan die niet vliegen:S ik ga twee weken maar weet niet of dit slecht voor hem is of dat die heimwee kan krijgen dat die dood ofzo gaat kan dat?
Het maakt niet uit als hij niet kan vliegen voor 2 weekjes maakt dat niet uit ;) Ik denk niet dat hij heimwee zal krijgen als hij elke dag aandacht krijgt(maar hij zal jou denk ik wel missen)

Milo-Pixel

@Birdy37: Jou birdy is trouwens geen "hij", maar een "zij" ;)

Sammydeparkiet

Ja, duidelijk een Popje.

birdy37

Sorry wist bwel dat het ene popje was maar was vergeten zij te zeggen:p
hier mijn album: http://album.parkietenweb.nl/v/users/fishie/

Jasmin


birdy37

Leuk vogeltje heh this raar maar ZIJ is mijn beste vriend:P

Sammydeparkiet


birdy37

Ik denk dat ze in d epuberteit zit want ze bijt als ze op je schouder zit zo ineens in je nek met zo;n piep geluid erbij dus negeer ik het maar en zeg niks dan blaas dan in ze gezicht en dan word het al minder :D
maar zou dat de puberteit zijn?

Jasmin

Met zo'n neusdopje is ze wel ouder dan 1 jaar volgens mij hoor dan zijn ze uit de puberteit

birdy37

nope ze is van eind november dus ze is ong 8 maanden!

Jasmin

Echt? haar neusdop ziet er net zo uit als die van Meo die is minimaal toch 4 jaar.

birdy37

Ze is echt van november ;)
en ik heb de rmet de hand gevoerd :D
dat is echt leuk maar wel veel werk!
maar hoe zou het anders komen dat gebijt ineens?

Jasmin

Als ze 8 maanden is gewoon puberteit ;)

birdy37

haha en zijn ze dna zo irri dat ze lekker op je schouder zit en ineens begint te pikken? heel raar:p

thanks;)