haha wat ik nou toch meemaakte!

Gestart door Dolce, juli 30, 2008, 14:28:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dolce

Nou het is haast niet te geloven...
chico heeft een extra kooi, die meestal ook binnen staat en waar ik hem dan in doe en buiten neerzet.
een buiten kooi,,
nou vanochtend heeft ze daar even in gezeten maar ik dacht ik laat die kooi even buiten staan,

dernet ging keek ik even door het raam, wat zit er in???

een duif!!  :Deen hele grote duif zit in het kooitje te eten van de zaadjes van chico!! en de andere duif zat er naast, nou ik vreselijk lachen whahaha dat heb ik echt nog nooit mee gemaakt.
???
nu zijn ze eruit maar ik laat chico er even niet meer in,  toch eerst maar de kooi goed schoonmaken wegens eventuele bacterien en ziektes.... ;)

Audrey

 :D wat leuk, die duiven hebben zichzelf maar es getrakteerd  :)
Doet me trouwens denken aan wat mijn moeder es meemaakte in het begin dat we Croky hadden.  :D Ik was er zelf niet bij, dus heb het van horen vertellen. Ze was dus boven bezig, strijken of zo, en plots hoort ze Croky echt roepen en schreeuwen (jullie weten zelf wel hoe het
klinkt  :P). Voor het keukenraam (dat een raam tot op de grond is) stond een reiger!  :o De reiger vloog onmiddellijk weg en mama heeft Croky onmiddellijk gekalmeerd, maar hij was er toch van aangedaan. Hoe zou je zelf zijn, als je zo'n klein vogeltje was en er stond daar een vogel voor het raam wiens bek groter is dan je hele lijfje!

Mo

Zo heeft mijn Elmo een hele zomer lang ( 3 jaar geleden) een mussen vriendje gehad. Zodra het mooi weer was zette ik Elmo altijd lekker buiten. Daar genoot ie ook erg van. Zo kwam er op een dag een musje aan die om zijn kooi de gemorste zaadjes van Elmo opscharrelde. De volgende dag weer en zo ging het de hele zomer door. Zodra Elmo buiten stond kwam vriendje mus op bezoek. Hij werd ook steeds brutaler na een paar weken ging ie zelfs op de kooi van Elmo zitten en aan het snoepstokje van elmo knagen. haha. Tot we 3 weken op vakantie waren en Elmo uit logeren was, daarna hebben we vriendje mus niet meer gezien.

Groetjes Mo