barst in neusdop

Gestart door Floyd, juli 18, 2008, 17:51:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floyd

coco vloog net tegen het raam ze ontsnapte uit haar kooi toen ik aan het schoonmaken was.
Ik trok snel de gordijnen dicht maar het was al te laat :(

Toen vloog ze ertegen aan en nu heeft ze een barst in haar neusdop is dat erg?

Verder is er niks met haar aan de hand volgends mij, ze stapte ook meteen haar kooi in.

zibline

hey,

wat pech dat ze weg vlieg kun je misschien een foto trekken zo dat we de barst kunnen zien ?

groeten zibline

Floyd

#2
Dat kan wel, maar het is heel veel werk.

De stukjes kunnen er niet af vallen, groeit het wel wweer goed?

Zal het weer helen?

Berichtjes samengevoegd. Gr. Ingrid

Floyd

#3


ging toch redelijk snel, ik hoop niet dat het ernstig is als ik de foto zo bekijk ziet het er niet heel ernstig uit

Ze zat eerst even stil na het ongeval, daarna begon ze weer met haar vleugeltjes te strekken en at ze weer uit mijn hand

berichtjes samengevoegd
gr Safrena

zibline

super !!  ;D
volgens mij is het niet zo ernstig ze, noch een geluk !!  :D

Petr@

Ik zie ook niet echt een barst hoor wel wat schilfertjes en lijk ook wel een kleine bloed uitstorting.Hou d'r toch maar even goed in de gaten, want ze heeft wel een klap gemaakt.


Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Floyd

Zal ik doen, weten jullie trouwens wat het is? ik dacht een vrouwtje?

Maar nog even over de neusdop, moet ik me nu echt heel veel zorgen maken?

zibline

ja je kunt het nu niet zo goed zeggen maar ik zou gaan voor een vrouwtje   ;)

Dunyas

Mijn parkiet was ook een keer keihard tegen het raam aangevlogen.. Bij hem zat er ook een enorme barst, zelf nog iets erger dan die van jou..
Gelukkig was er niets aan de hand! Houd je parkietje maar wel even in de gaten..

Sterkte ermee!

Floyd

Ze zat net ffies een beetje met haar koppie over de zitstok heen te wrijven, maarja daar kan ik weinig an veranderen, ik heb haar eenb eetje afgeleid met eten.

Dunyas: werdt de neusdop van jouw parkiet weer snel mooi? verdween die barst? en na hoelang eigenlijk?

Dunyas

Zijn neusdopje ziet er momenteel heel normaal uit.. Het verdween ongeveer iets na twee weken..

Floyd

het zier er n alweer veel bbeter uit