filmpje bevrucht eitje

Gestart door Safrena, juli 10, 2008, 20:18:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hoi

Voor de mensen die geinterseerd zijn hoe een bevrucht eitje er nu uit ziet en hoe het kleintje zich beweegt enz in een het eitje kunnen dat op onderstaande link zien  ;)
Let wel, ik raad het niemand aan om dit ook zelf te gaan doen  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=OD8RWrbyTSY

Veel kijk plezier  ;)

Vele groetjes

hillie

Is erg grappig om zo ei te horen piepen.

Nog nooit meegemaakt.( hier willen ze maar niet gaan paren.) ::)

groetjes hilde

Fenixjuh

hihi hier reageren ze erop  :D

Safrena


CiteerIs erg grappig om zo ei te horen piepen.


Ik zie het kleintje bewegen in het eitje en hoor een van de ouders roepen, maar ik hoor geen gepiep vanuit het eitje hoor, of ik moet heel doof zijn hihihi

Vele groetjes

Moppers

Ik vind het een beetje luguber. Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar goed, ik ben ook een van de weinigen die parkietenbaby's onzettend lelijk vindt.

Valkje Schumi kon het geluid van het filmpje wel erg waarderen ;)

angels-birds

@ Safrena: Wat gaaf zeg! Mag ik misschien vragen waar je zon schouwlampje kan kopen..? Ik deed dat toen met een flitser van mijn telefoon, maar zon schouwlampje is altijd beter! Ik heb hier heel Den Haag afgezocht maar geen 1ne winkel verkocht ze :( Of kan je dat misschien ook met een kleine zaklampje doen? Ik ben heeeeeeel misschien van plan om aan het eind van het jaar nog een nestje te nemen(is nog niet helemaal zeker, maar heb nog genoeg bedenk tijd :)) Maar het zal dan wel handig zijn om zoiets alvast in huis te hebben :)

@ Moppers: Ik vind baby parkietjes in het begin ook lelijk hoor :) Zo kaal en priegel.. Als ze donsjes hebben vind ik ze wel heel erg leuk en als de eerste kleurtjes te voorschijn komen :D

Groetjes