opvang noord holland

Gestart door liesanne, juli 05, 2008, 11:56:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

liesanne

Ik heb een parkietje die heel lief is. Nu voor de zomervakantie heb ik gelukkig opvang gevonden voor haar. Ik wil nu via deze site kijken of er iemand is in de omgeving van Alkmaar die in vakanties op mijn parkietje wil passen.
Tot nu toe is het me nog gelukt om in mijn direkte omgeving iemand te vinden, maar ik weet niet of dit de volgende keer weer gaat lukken. Ze gaat nu naar een opa van een vriendinnetje en we weten niet of die er altijd zin in heeft om haar op te vangen.

Groetjes Liesanne. :D

miekie

Hoi,

Mocht het niet lukken iemand te vinden, heb je misschien wat aan deze tip: wij plaatsten een oproepje op marktplaats.nl en binnen een half uur reageerde een enthousiaste jonge dame die zelf ook parkieten heeft. Ze vind het geen probleem om 4 weken op onze 3 schatjes te passen.... Natuurlijk geven we haar een kleine vergoeding als we de parkieten weer ophalen, want wij zijn zo mooi uit de brand.
Succes,
Miekie

Jacko

Hoi Liesanne,

Ik woon zelf in Hoorn, noord-holland, en kan eventueel wel op je parkietje passen als je ze zelf wilt brengen en halen ;)
Hoor het wel,

groetjes
Jack

popjo

Ik wil ook wel oppassen hoor. Hebben zelf twee parkietjes. We wonen in Haarlem, alleen er word wel gerookt.  Zelf halen en brengen a.u.b. Kan in elke vakantie.

Groetjes Popjo.

liesanne

Bedankt voor jullie reakties. We houden ze bij de hand. Parka gaat nu nog naar de opa van een vriendinnetje, maar de oma heeft kanker en we weten niet hoe dat gaat lopen. Misschien heeft hij de volgende keer geen trek in een parkietje te logeren.
Wie weet horen jullie van ons.

Groetjes van Daphne en Liesanne. ;D