Milo heeft een terugval!

Gestart door Milo-Pixel, juli 02, 2008, 21:43:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo-Pixel

Lieve mensen,

Gister vertel ik jullie nog de nieuwe diagnose van Milo'tje. En nu heeft mijn lieve kleine meisje een terugval  :'( ! Eerst was er niets aan de hand (denk dat ze acteerde), nu is ze aan het staartwippen en zit bollig. Ook lijkt ze kortademig.. Ik maak me zorgen... Ik ga morgen meteen met haar naar de dierenarts..!

Wat kan ik nu voor mijn lieverd doen? De verwarming aan? Niks? Met rust laten? Ik voel me zo machteloos.. :(

Ik ben zo bang haar te verliezen  :'(, zeker na die laatste diagnose!

Caradow

Hey Marit.

Allereerst geen paniek meis...

Houd haar lekker warm, lamp erboven en laat haar zo veel mogelijk met rust. Zorg dat ze niet te veel hoeft in te spannen om bij voer en water te komen.
Morgen naar de VA...

Blijf zelf in ieder geval rustig...

Ik begrijp je angst en als het zo moet zijn, dan moet het zo zijn, hoe vervelend en verdrietig ook, maar blijf nu rustiog en wacht het af wat de Da morgen zegt..

Sterkte! Knuf...

Milo-Pixel

Ik ben net terug van de dierenarts. En ze heeft een luchtweginfectie  :(. Doordat ze zo'n zwakke gezondheid heeft door haar niertjes, heeft ze vrijwel geen weerstand. Hierdoor heeft ze bacterien opgepikt. Ze heeft het heel erg benauwt, zei de DA. En dat zie je ook wel aan haar. Ik moest ook vertellen welke voeding ze krijgen (Groente en fruit, pellets van nutribird, grit en maagkiezel, mineralenblok en soms trosgierst en zaadjes). Ze heeft een vitamineshot gekregen, hoewel de voeding super was vertelde hij. Maar ze moet nu even een shot om sterker te worden, en deze moet ik de komende weken 1 keer per week herhalen. Ook moet ze nu weer een 10 daagse antibiotica kuur.

Hij vertelde me nogmaals dat ze hele zwakke nieren heeft, die niet 100% werken. En dat, hoe graag hij het ook wilt, hier niets aan te doen is. Ik heb aan hem gevraagd of ze ergens pijn of last van had, maar dat heeft ze niet, behalve dat ze nu benauwt is. Daar ben ik blij mee, om te horen. Zolang ze geen pijn heeft, en normaal kan leven, spelen etc. geniet ik gewoon van mijn meisje. Ze is een echte vechter. Ze heeft nu al zo vaak medicijnen gehad, en telkens komt ze er weer bovenop. En ookal wordt ze nooit meer helemaal beter, ik zal voor haar blijven vechten!

Mandy

Een grote pluim voor jou!
Tuurlijk geef je niet op.....

Ze is een vechertje dus ik denk dat je als je haar onder controle houdt nog lang van d'r kunt genieten.
Alleen benauwdheid kan ook heel erg vervelend zijn...
Hou het allemaal maar goed in de gaten.

Zolang ze nog niet duizelig is ( wankelend op de pootjes ) dan gaat dat best goed.
Als dat wel gaat gebeuren dan moet je weer contact opnemen met de DA, maar dat weet je zelf ook wel....

Caradow

Hey Marit,

Ik duim heel hard mee dat Milootje ook hier weer bovenop komt!

Heel veel sterkte..
Het zal een zware strijd worden en wat je zelf zegt, ze heeft al zo veel medicijntjes gehad de laatste tijd, wat ook veel slecht kan doen, terwijl ze ze aan de andere kant wel nodig heeft..

Een hele dikke knuf
Renate

Mashenka

Wat is dit toch dat zo vee pietjes ineens ziekjes worden? DIe van ons is al een week aan de antibiotica, hij is wat levendiger, hoewel Jopietje wel nog veel slaapt.

Heel veel sterkte, en klinkt misschien cliché, maar niet bang zijn, het enige wat we kunnen doen is onze pietjes verzorgen, medicijnen geven en afwachten .

Succes

MAsha

Ilse*

Sterkte Marit! :(

Zo vervelend dat Milo weer ziek is... Je lieve meisje...
Je zorgt in ieder geval heel goed voor haar, je doet er alles aan om haar leventje zo mooi en goed mogelijk te maken.

Heel veel beterschap voor Milo'tje en ze is een vechtertje, dus hopelijk is ze snel weer wat opgeknapt!

Knuffel van mij!
Liefs, Ilse

Chicowen

Hej Marit,

Jeetje wat vervelend zeg dat Milo weer zo ziek is.
Ze heeft in ieder geval een super goed en liefdevol thuis. Probeer je niet te druk te maken he. ;)
Veel sterkte en hopelijk is ze er weer snel bovenop.

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Milo-Pixel

Dank jullie wel voor jullie medeleven  :), dat doet me goed! Ik hoop dat ze van de medicijntjes opknapt.. Ik weet het niet, de Da weet het ook niet. Het enige wat ik kan doen is zo goed mogelijk voor haar zorgen (en natuurlijk voor de rest ook ;) ), en hopen dat het aanslaat, en dat haar slechte weerstand en gezondheid haar niet de das om doet. Ik geniet echt van haar. Ze is echt een parkietje met een gouden hartje. En het enige wat ik kan doen, is haar proberen te geven wat ze nodig heeft, en afwachten.

Mijn lieve, maar kwetsbare zorgenkindje..

Petr@

Lieve Marit, heel veel sterkte meid.Ik hoop dat Milo er heel snel weer boven op komt.




Groetjes en knuffels van Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

hillie

Marit dat is schrikken zeg dat ze een terug val heb.
Maar gelukkig heb ze een goed baasje die alles voor haar over heb.
En we duimen met je mee dat milo er weer boven op komt.

groetjes hilde

roha

He gets Marit,

Ik hoop dat ze snel opknapt door de medicijntjes.

Sterkte voor allebei!!

liefs Han

tup en joep

hoi marit
ik hoop dat milo snel opknamt met de medicijntjes
liefs andrea

Milo-Pixel

Het gaat niet goed met Milo..  :(
Ik heb haar nog nooit zo ziek gezien.. Ik hou echt mijn hart vast. Ik hoop dat de medicijntje aanslaan......... :-[

Mars

Ow wat een vreselijk nieuws Marit. We hopen met je mee...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Is ze nog helemaal niets opgeknapt sinds gisteren? Zie je geen enkele verbetering?

Ik leef helemaal met je mee lieverd, het is zoo moeilijk om haar zo te moeten zien.
Ik hoop dat ze toch nog wat opknapt..

Zolang ze blijft vechten is er hoop he!

Sonja

Och Marit, wat akelig nou toch.... :'(
Arne Milo.....

Probeer ondanks alles toch de moed erin te houden meis, ik duim voor jullie!

Veel sterkte,

groetjes, Sonja.

roha

 :o Marit, wat verschrikkelijk dat je haar maar niet ziet opknappen, ik duim heel hard voor jullie.
Heb je de arts al ingelicht hierover?
Hopelijk gaat de ab wel werken, soms wordt het eerst wat minder, maar daarna wel beter.

Verwen haar maar goed.

Knuf van mij voor jullie!

Liefs Han

Petr@

Ik duim voor je Marit,hou de moed erin.


Veel liefs, Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Chicowen

Ik duim voor jullie, hopelijk komt Milo er toch nog bovenop.
Veel sterkte!
Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.