Genoeg informatie?

Gestart door R03l4nd, juni 21, 2008, 17:46:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

R03l4nd

hallo
ik wil 2 parkietjes aanschaffen maar ik vraag me af of ik wel genoeg informatie heb
ik heb aardig wat topics gelezen en ik heb de hele parkietenfreak site doorgelezen
is dit genoeg ?
alvast bedankt

judithdejong

Hoi,

Tja hoe moeten wij nu weten hoeveel informatie je hebt? En of dat genoeg is...je leert elke dag weer bij hier op het forum.
Heb je de website al bekeken www.parkietenfreak.nl?

groetjes

judith

wolkie

wil je de parkietjes tam maken ?
zoja met 2 gaat het wel alleen duurt het langer en moet je meer geduld hebben .
als je veel van huis bent is het misschien inderdaad handig om 2 parkietjes te nemen zodat ze zich niet hoeven te vervelen als jij er niet bent .

kijk anders een op google daar vind je ook veel info over parkietjes
of haal een paar boeken over parkieten bij de biep als je je er echt in wil verdiepen ;)

Moppers

Goed dat je je inleest voordat je tot aanschaf overgaat.
En als je de hele site hebt doorgeplozen en allerlei topics hebt gelezen, denk ik dat je wel weet waar je aan toe bent.
Het belangrijkste op dit moment is:
Heb je de goede voeding?
Heb je een geschikte kooi?
Heb je overige benodigdheden zoals bodembedekking en speeltjes?
Als je je parkieten eenmaal hebt zal je merken dat er dingen gebeuren waar je niet over hebt gelezen. Dat is niet erg, het beste leer je van de ervaring zelf (maar van tevoren informatie opzoeken blijft natuurlijk essentieel). Observeer je parkieten goed, leer ze kennen zodat je weet wanneer ze afwijkend gedrag vertonen. Als je na aanschaf nog vragen hebt, kun je altijd met de zoekfunctie kijken of je het antwoord op het forum kan vinden. Als je dat niet kan vinden, kan je de vraag altijd stellen.

Mandy

Er zijn ook boekjes en dergelijke.

Wil je ze ook los in huis laten vliegen wees dan ook bewust van eventuele gevaren in huis.

Succes!