op eens erg lief

Gestart door esmeralda, maart 29, 2005, 21:37:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

esmeralda

onze parkiet is op eens erg lief wil continu aangehaald worden is dit normaal? hij is net in de rui geweest ik weet niet of dit er iets mee temaken heeft? hij wil constant aan dacht en kusjes geven en kroelen met je vinger door trailies heen
wie weet of dit normaal gedrag is?

     

                                              groetjes esther           ps hier  voor was hij helemaal niet lief hij beet heel veel

Anita & Marisa

Hoi Esmeralda!

Dit is een goed teken. Je parkietje vertrouwt jou voor 100%! Geniet hiervan.   :wink:
Kroel en knuffel maar lekker met hem/haar!

Heel veel plezier met dit lieve beestje!
Liefs,
Anita en Marisa.

ps. Mocht je je nog zorgen maken, dan kun je op deze site even bij ziekten kijken voor de symptonen.

esmeralda

Citeeronze parkiet is op eens erg lief wil continu aangehaald worden is dit normaal? hij is net in de rui geweest ik weet niet of dit er iets mee temaken heeft? hij wil constant aan dacht en kusjes geven en kroelen met je vinger door trailies heen
wie weet of dit normaal gedrag is?

     
                                               groetjes esther  ps hier voor was hij helemaal niet lief hij beet heel veel





bedankt voor jullie lieve berichtje ik geniet volop van hem het is een schatje

Anita & Marisa

Geen dank  :wink: .
We vinden het heel fijn om te horen, dat het zo goed gaat tussen jullie!  :D
Geniet maar lekker van elkaar!  :wink:

Jorijn

Geniet er maar lekker van!
Er is niet leuker dan een parkiet die heel veel aandacht vraagt en geeft ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com