Milo, Pixel en Binkie op pellets.

Gestart door Milo-Pixel, juni 08, 2008, 17:48:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Wacht eerst maar even af. Je kunt wat groente of fruit ophangen, al de anderen het gaan eten, eet hij vast wel mee.
Sommige vogeltjes gaan meteen mee-eten.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Moppers

Hij is nog jong, dus het zou heel goed kunnen dat hij gewoon gelijk meedoet. Kijk een dagje aan wat hij doet als er alleen pellets in de voliere aangeboden worden. Wie weet heeft hij het gelijk door zonder tegenstribbelen.

Milo-Pixel

Tybo is meteen pellets mee gaan eten, echt fijn. Seppe niet. Hij eet nu wel de kruimeltjes van de rest op, dus dat is een goed teken. Morgen krijgt hij helemaal niets meer van zaad (nu kreeg hij wat trosgierst, geen xtravital). Ik denk dat hij dan ook helemaal over is. Energie heeft hij nog genoeg, dus dat komt zeker weten goed :)

Bedankt voor alle tips!  ;D

Een slotje lijkt me wel op zijn plaats ;)

Mars

Fijn om te lezen dat het vrij eenvoudig gaat!

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow