spiegeltje - wel of niet?

Gestart door Federerfan, juni 03, 2008, 16:46:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Federerfan

Ik heb het idee dat ee spiegeltje het meest omstreden speeltje is. Ik heb er net een neergezet en ben van plan het eg te halen als Jimmie er te veel ('obsessief') mee bezig is. Is dat een verstandige benadering?

DarkWolf

Toen ik Falkor net had, had ik ook een spiegeltje in de kooi maar toen werd Falkor agressief naar mij toe (en naar zijn spiegeltje eigenlijk ook). Ik heb het er toen ook uitgehaald voor enkele maanden, tot hij volkomen gewend was aan mij. Nu gaat hij doodnormaal om met mij en met het spiegeltje, ook als we 'samen' komen. Hij niet naar mij, of wordt niet kwaad op zijn spiegelbeeld.
Als je zelf vind dat hij er erg veel mee bezig is, en totaal geen oog meer heeft voor jou kan je het wel wegnemen en op bepaalde momenten geven (bv alleen als hij los vliegt). Maarja wat is erg veel mee bezig zijn? Je moet weten, hij ziet daar een soortgenootje in dus het is wel normaal dat hij wat minder aandacht heeft voor jou. Maar er is natuurlijk een verschil tussen minder aandacht en totaal geen aandacht meer.

fullmetalgirl

als je 1 parkietje hebt en dus niet 2,
maakt het volgens mij niet uit of je spiegeltje wel of niet hebt...

dan worden ze wel ergens anders obsessief mee...

Parkieten-Freak

We hebben over dit onderwerp al een discussietopic, het is interessant om te lezen en je kunt daar evnetueel een reactie te plaatsen.
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=14738.0
Dit topic krijgt daarom een slotje.