Even Voorstellen

Gestart door parkietje, augustus 12, 2005, 09:04:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietje

hallo iedereen mijn naam is adriana ik ben 22 jaar en getrouwd ik heb 2 kids een zoontje en een dochtertje zoontje is 3 jaar en mijn dochtertje 1,5 jaar.
en ik heb 2 parkietjes 1 man die tam is en gisteren nog 1 erbij gekocht waar ik het geslacht nog niet van weet.
ik hoop hier veel info enz.. te vinden over parkietjes maar dat zal wel lukken .
ik wou in ieder geval graag mijn nieuwe parkietje ook tam gaan maken!! :rolleyes:

groetjes adriana

Carla

Welkom Adriana,

Heb je dat tweede parkietje apart in een kooitje gedaan ,
Dan is namelijk het beste. Zo kan het nieuwe parkietje rustig wennen aan de omgeving en kan je eerste parkietje wennen aan z'n nieuwe huisgenoot ;)

Veel geluk met je twee parkietjes

parkietje

CiteerWelkom Adriana,

Heb je dat tweede parkietje apart in een kooitje gedaan ,
Dan is namelijk het beste. Zo kan het nieuwe parkietje rustig wennen aan de omgeving en kan je eerste parkietje wennen aan z'n nieuwe huisgenoot ;)

Veel geluk met je twee parkietjes
[snapback]10355[/snapback]

yep zit apart naast de kooi van mijn oude parkietje
ik laat hem eerst een paar daagjes wennen voordat ik wil beginnen met tam maken hoelang zou dat moeten eigenlijk?
voordat ik met ales begin? :huh:

Safrena

#3
Hey Adriana

Welkom op het forum

Na een dag of twee mag je gerust al beginnen met je parkietje tam te maken ;)

http://www.parkietenfreak.nl/a-tam.php

Vele groetjes

parkietje

nou ben dus begonnen met tam maken van mijn nieuwe parkietje
het is niet veel gefladder maar juist veel geklim!!
hij/zij heeft al een aantal keren op mijn vinger gezeten en het gaat steeds beter.
ik ga vaak de kooi in en praat gerusstellend ik hoop dat het me lukt!!

parkietje

nou even een updateje

mijn nieuwe parkietje (tweety) reageert als ik haar roep ze fluit vrolijk terug haha
heel leuk dat ze reageerd zie je tenminste dat die beestjes je ook echt leren kennen .
wat sommige mensen ook kunnen denken is niet waar zelfs parkietjes hebben gevoel en kunnen je herkennen!!!!

Anita & Marisa

#6
Hallo Adriana,

Wat ontzettend leuk dat je er een parkietenvriendje bij hebt!  ;)
En wat goed dat hij al een beetje tam wordt!
Met veel geduld kom je een heel eind. Veel plezier en succes met tam maken.

Veel liefs,
Anita en Marisa

parkietje

over een paar weekjes komt er weer eentje bij ik denk dat ik verslaafd aan het worden ben aan die parkieten vriendjes!!!hahaha.
the more the merrier zeggen ze eh!!! :blush:  :rolleyes: